Forum > Flippersnack

Vilket nytt spel ska man köpa?

(1/4) > >>

agassi1970:
Tjena allihopa
Har en kompis som ska handla nytt flipper från p4p.
Det står mellan Aerosmith, Star Wars eller GOTG i promodellerna. Vilket tycker ni håller bäst för en hemmaspelare?
Jag har endast liten erfarenhet av AS som på tävling är rätt enahanda kan jag tycka. Star Wars har jag bara slöspelat några gånger och jag fattar inte mycket av vad alla miljarder kommer ifrån helt plötsligt. GOTG har jag endast sett på bild och förstår att det mest handlar om att slaska i mitten.
Tacksam för input så att köpet blir så bra som möjligt.

fitzroy:
Eller så ber du kompisen hålla andan lite, och kanske låta Iron Maiden eller Dead Pool (Elwin) värka fram  :). Och skulle andan falla in att vänta på Kill Bill så finns ju givetvis det alternativet! Kämpa!  8)

P Q:
"Som vanligt är det inte killen i filmen som har skrivit brevet"

Utan att ha spelat utan endast sett på youtube hade jag valt Gotg.
Sedan beror det på om han ska spela det som det är tänkt eller bara spela för hög poäng. Det finns många spel som är ganska tråkiga som tävlingsspel, men bra om man går efter wizardmode etc.
Nu vet jag för lite om dessa spelen så egentligen är mitt inlägg ganska kasst :-(

Nedo:
SW eller GoTG.

SW känns rätt meckigt att komma till finalen > Bra playability. Många gillar ju SW som tema och tycker det är snyggt också...

GoTG, i tävling är det nog med nuvarande rommar bara slaska mitten för 3x scoring som gäller. Men spelet i sig är rätt ok att spela som ett mode spel också som jag ser det, sköna skott, och det ska väl finnas 1/2 finaler efter alla modes.

Aerosmith kan bara....dra som jag ser det. Jag tycker lockskottet är feldesignat (grinig gubbe Urban jag vet). Vilket gör att det är för random för att va kul att spela.

sven666:
av alla nya spel tycker jag Houdini ser mest intressant ut, finns hos 4fun tror jag, är det inget alternativ?

http://www.4fun.nu/produkt-kategori/flipperspel/american-pinball/

har bara spelat aerosmith och det var inte kul alls, osköna skott, fula animationer på LCDn och kan inte påstå att jag är ett fan av deras musik heller.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion