Frispel

sedan 2001

Köpråd nya Star Wars

Casaolsson

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
  • Stad: Sollentuna
Hej
Funderat på att köpa ett nytt flipper från Stern via flipperdocktorn och kollat lite på det nya Star Wars. Tänkte hörs om någon kan ge lite input kring hur spelet är och om man ska gå för Pro eller Premium.

/mattias


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Kanske en dum fråga men har du spelat det irl eller bara kollat lite på internetz?
Vi har ett LE (samma gameplay som Premium) på Söders Hjärta och så finns det ett Pro, inte vårt, på O'Learys Globen.
Om du inte redan gjort det, åk och testa dem innan du bestämmer dig för att köpa en så pass dyr leksak.

Personligen är jag ännu inte övertygad vad gäller det spelet och skulle inte köpa det privat f n. Då skulle jag hellre lägga stålarna på t ex Dialed In.


Casaolsson

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
  • Stad: Sollentuna
Tack för svaret. Har inte spelat det ännu så det var ingen dum fråga, Ska ut i helgen och spela där jag har hittat att det finns.
Får återkomma med mina intryck.
Mattias


aerobert

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 326
    • Visa profil
  • Stad: gbg
Har spelat lite dialed in. Det är grymt!
Ifpa ID 63357


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Jag är böjd att hålla med Purre – Star Wars är både klonkigt och lite oskönt med tokiga studsar och taskiga returer. Absolut inte något av Steves bästa. Men temat lockar förstås en del... :)


Casaolsson

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
  • Stad: Sollentuna
Tack för tips och råd. Har nu läst på lite om Dialed in och det verkar vara en skönt spel. Förstår att det är helt nytt men undrar om något vet om det finns någonstans att testa?

//mattias


aerobert

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 326
    • Visa profil
  • Stad: gbg
Olearys avenyn i Göteborg vet jag.
Ifpa ID 63357


Casaolsson

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
  • Stad: Sollentuna

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Du får ta en roadtrip ner till Borås – jag har både Dialed In och Star Wars (Premium).  ;)


Tags: