Frispel

sedan 2001

Addams Family -SÅLT-

Elitpetter

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Floda
Hej

Tänkte sälja mitt Addams flipper men ville kolla intresset även här då jag sett att flera söker på detta forumet. Spelet är i använt skick, fullt fungerande och står i Göteborg där det så småningom kan visas och provspelas.
Pris högstbjudande.

/Petter
« Senast ändrad: december 02, 2017, 23:31:26 av Elitpetter »


Jappi

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
  • Stad: Karlskrona
Hej.
Planerar och köpa mitt första spel och helt ny på detta. Tyvärr vet jag inte vilken prisklass Adams ligger i och har lite svårt och bedömma nivån på rimligt bud utan att vara oförskämd. Men är dock intresserad.


abe1

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Fbg

Peter.p

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 4
    • Visa profil
  • Stad: Ödeshög

Elitpetter

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Floda
Hej
Spelet ligger ute med bilder på Facebook i gruppen "Flipper- & Arkadspel (Forum, Köp & Sälj)" Ni som inte har möjlighet att se det där får höra av er så skickar jag bilder/info till er.

Jag tänker mig ha en budgivning på Facebook som avslutas efter nästa helg. Och jag försöker väl uppdatera tråden här om aktuellt bud.

Och som jag tidigare skrivit så finns spelet att se efter överenskommelse i Göteborg där det sen kan hämtas. Tidigare spel i liknande skick har gått för 60K men gå in på FB och buda så får vi se var vi landar. Byten är inte intressant

Toppen har en skada som är lagad. Bookcase switcharna är ur funktion och det är den enda felkoden. Har dock inte hunnit kolla på det. Manual och nycklar följer med. Oborrad kabinett med lite skavmärken.

//Petter


Tags: