Frispel

sedan 2001

Delar köpes till ID4, Maverick, Tommy, Stargate

FrisseFrasse

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag söker diverse delar till följande spel innan jag beställer grejerna online. Tips på bra ställen att köpa saker till dessa spel mottages tacksamt.

Independence day
U-turn ramp + wire gate
Alien head
"Strålkastarskärm till lampa"
höger slingshoot plast * 2
Även annat är intressant

Maverick
Dekaler
droptargets
Inget specifikt, men diverse är intressant

Tommy
VUK plast
Långa plasten till vänster
Metalldelar generellt som wiregates/skruv etc etc


Stargate
Långa plasten till vänster
Metalldelar generellt som wiregates/skruv etc etc

Sitter någon inne på en bytta med blandad skruv även i sämre skick är det intressant, söker en gottepåse med diverse så man kan komplettera där det saknas.

Delar även i sämre skick är av intresse eftersom det alltid är bra med reservdelar.


"Det här är ett av de värsta fallen av snabbt eskalerande flippermissbruk jag har sett." citat LOP


FrisseFrasse

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Bumpar denna, söker fortfarande delar.

Hör av dig om du har något
"Det här är ett av de värsta fallen av snabbt eskalerande flippermissbruk jag har sett." citat LOP


ALF

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2149
    • Visa profil
  • Stad: Läckeby
Har ett par nos Maverick slingsplaster liggande, det är inget du söker men blir det behov någon gång så vet du var det finns ett par.

Snubblade dock på denna sida för ett tag sedan. De verkar inte ge bort något, men är det något man verkligen behöver kan det kanske vara ett sätt att få ett projekt rullande. Ibland kan man ju pruta också.

https://coinoppartsetc.com/shop/pinball-machine-parts

 
Play a real game, play pinball


FrisseFrasse

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Tack för svar!

Jag söker mest för att antingen hitta något bättre begagnat eller snäppet billigare än nytt. Tror det finns fulla plastkitt till alla spelen att finna online, men då drar det iväg lite i pris.
"Det här är ett av de värsta fallen av snabbt eskalerande flippermissbruk jag har sett." citat LOP


Tags: