Frispel

sedan 2001

SÅLT: Flipper och Arkadspel

Zoda

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 68
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall
Säljer nu av några av mina spel för att ge plats åt nya...

Star Trek Next Generation STTNG, superfint skick, ej solblekt, allt fungerar, inga spelplansskador, bra display, medföljer också en helt ny full uppsättning dekaler (köpta på free-play häromåret). Den riktigt petige byter dekalen på framsidan, då det suttit en knapp som är hobby-lagad av någon tidigare förmåga. Detta spelet köpte jag just för att det var i så bra skick, och det har inte blivit sämre i min ägo....

Pris: 35.000 kr inklusive dekalerna. Du får köpa dekalerna löst för 2.000 kr om du samtidigt köper spelet för 35.000 (!) Eller vise versa, spelet för 33.000 om du samtidigt köper dekalerna för 2.000.

Ultrapin - Virtuellt proffsbyggt spel (under 200 exemplar). Jag har kopia på original-cd-skivorna. Spelet är komplett med dongel, original PC samt fungerande u-shock kort (nudge/tilt osv).

Du kan säkert bygga något billigare själv, men detta är fabriksbyggt och har en kvalitet därefter! Finns lite dekalsläpp här och där, men är i rimligt bra skick. Säljes endast till någon som förstår sig på att fixa med Virtuella flipperspel. Det är INTE plug and play... ni som håller på med detta vet vad jag menar. Bland annat finns här spel som Attack from mars och Medieval madness, mfl. Googla själv! Jag har fixat så man från Windows (bootas lämpligen då från annan disk/partitition, eller rent av annan PC) kan använda knappar mm för att spela Future Pinball och Pinball FX2. Config medföljer, ej spel.

Pris: Släpper det inte under 14.000 kr så är du inte beredd att slanta så hör inte av dig. Detta är ett unikt spel som gett mig många sköna stunder och framförallt kunnat testa regler mm.

Sega Batman Forever
Superfint skick, inga spelplansskador, alla plaster hela, bra display (som är utbytt av tidigare ägare, den gamla medföljer, oklart skick på den senare). Inte särskilt solblekt cab med fina färger.

Pris: 24.000 kr

Arkadspel: Crisis Zone
Superfint skick, ej inbränningar i skärm, ej solblekt. Geväret skakar fint, men saknar det främre greppet (är av, har delen kvar för den som vill försöka limma/liknande).
Läs mer här
https://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=7441

Pris: 5.000 kr

18 Wheeler Kab med Crazy Taxi Cartridge
Superfint 18 wheeler , fullt fungerande med stå-bänken och alla topprar (ovanpå naomi kabb:et är det en 18-wheeler belyst ram och ovanpå den en annan tunnare topper med tryck). Har kopplat så du enkelt kan spela 2 spel genom att byta kassett i Naomi 1:an (med uppdaterat export bios som klarar Net-Boot) mellan 18-wheeler och CT. Säljer INTE CT cartridget separat.

Pris: 4.000 kr.

Om någon nu vill byta +- pengar så är Congo och LOTR enda intressanta titlarna, i bra eller bättre skick.

Spelen saknar myntmekanism, ställda på free play.

Föredrar mail-kontakt och bilder skickas på begäran, och jag kan ta fler detaljbilder/videos.

Markplan, ingen hiss, inga trappor.
« Senast ändrad: oktober 30, 2017, 23:54:34 av Zoda »


Zoda

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 68
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall

Zoda

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 68
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall

Zoda

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 68
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall

Tags: