Frispel

sedan 2001

Sålt : TSPP

larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Har ett TSPP som kan få vandra vidare om någon är intresserad .
Välspelande , i bra skick , finns några små skavanker på kabb/backbox , men inget stort . Alla plaster hela ( vad jag kunde se ) . Tror alla lampor funkade . Bra display . Vill man vara petig så kan man byta gummin och putsa av det så har man ett spel i kanonskick .

Fler bilder kan skickas via mail .

Säljes till högstbjudande ( så länge vi inte pratar skambud ) . Direkt säljande för 50kkr ..
Finns uppställt för provspelning hos oss på Motala Arkadhall .

« Senast ändrad: december 10, 2017, 13:35:46 av larsson »


hedghog88

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 79
    • Visa profil
  • Stad: Ekolsund
Jag börjar budgivningen, 40.000 bjudet.


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala

hedghog88

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 79
    • Visa profil
  • Stad: Ekolsund

MrPar

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 357
    • Visa profil
  • Stad: Jönköping

hedghog88

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 79
    • Visa profil
  • Stad: Ekolsund
Njaa, men auktioner brukar väl börja lågt? Kan ju bara svara för mig själv, men hade jag sett att någon bjudit mer så hade jag nske hängt med .. kanske till 45 - 46 och sedan lagt mig.. nu PMar jag säljaren ett par dagar efter mitt första bud som då säger att det inte är säljande och att inget under 45 är ok.. isf kan man ju kanske orka skriva startbud 45'... menmen flipper försäljningar är inte de allra logiska alltid. Men om någon annan vill sälja sitt tspp för 45 - 46 så är jag intresserad, PM a mig isf.
« Senast ändrad: december 02, 2017, 11:17:08 av hedghog88 »


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Eftersom du nu fick reda på att 45 var det lägsta jag släppte det för kunde du ju lagt 45 .. svårare är det ju inte .. det har ju inte varit direkt rusning efter spelet , så jag sålde för ett bud jag kunde acceptera .. end of discussion  :D


hedghog88

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 79
    • Visa profil
  • Stad: Ekolsund
Ja så dum jag är... borde ju tänkt på att jag kunde bjuda 45 när ingen bjudit över 40... i vart fall inte som du skrivit publikt där du annonserat, dvs både på AT och här på SFS...


Tags: