Forum > Flippersnack

Vad är det som är viktigt?

(1/6) > >>

fitzroy:
Har sent om sider hittat en ny plats för min samling flipperspel (jag har blivit uppsagt från min lokal på tändsticksområdet till förmån för ett nytt "Trump Tower" som Skanska skall bygga). Även om jag lovade mig själv att aldrig bli kommersiell i min hobby, så blir det nog så. Hyran och andra kostnader sätter spelreglerna.
Rent affärsmässigt har jag full koll på vad som är "viktigt", men väldigt nyfiken på vad som uppfattas vara viktigt hos hardcore flipprarna, samt även hos en-gång-då-o-då-flipprarna.
Vi har sett nya flipperställen blomma upp överallt. Samtidigt som dom gamla etablerade har fräschat upp sina lokaler eller rent av flyttat och uppgraderat både lokal och interiör.

Så frågan lyder - Vad är riktigt viktigt?

Dela med er!  :)

LOP:
Matta. Det gör väldigt mycket både för intryck och ljudvolym. Ingen ny flipperlokal bör skapas utan matta.

fitzroy:
Bra där loppan! Märkte direkt när ni på Möbelgatan hade fixat ert golv, liksom flipperCenter. Allting fick en skönare atmosfär och mjukare ljudvolym. Det och lite ljudabsorbers i taket är planerat. Tack!

MAW:
Öl och grullad korv, men den biten har du väl redan koll på? :)

fitzroy:
Waltersson, -Statoilkorv och flipper gifter sig alltid!  ;)

edit: Och med tanke på att det var ditt 666:e inlägg Mats, så ska vi dra ihop ett Djävulusiskt party nästa gång du dyker upp!  8)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion