Frispel

sedan 2001

Coin Pusher köpes

extex

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Hej!
Är intresserad av att köpa en Coin Pusher/Penny Pusher, helst i Stor-Stockholm men kan även vara intressant med närliggande städer.

Helst ingen superavancerad med massa skärmar och övrigt lullull.

MVH


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag kommer att sälja en äkta Crompton em pusher framåt vårkanten eller när jag lyckas komma så långt in att jag kan få fram spelet för att göra iordning det.
Det är en Grand Canyon tvåspelare med växlingsmöjlighet och bonusmynt.
En av växlingshopprarna saknas dock, och då dessa maskiner är sällsynta så tror jag inte att jag kommer att kunna få fram någon ersättningshopper. Så växlingsmöjlighet finns bara för den ena spelaren.
Priset kommer att hamna på 26K när den är klar.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


extex

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Jag kommer att sälja en äkta Crompton em pusher framåt vårkanten eller när jag lyckas komma så långt in att jag kan få fram spelet för att göra iordning det.
Det är en Grand Canyon tvåspelare med växlingsmöjlighet och bonusmynt.
En av växlingshopprarna saknas dock, och då dessa maskiner är sällsynta så tror jag inte att jag kommer att kunna få fram någon ersättningshopper. Så växlingsmöjlighet finns bara för den ena spelaren.
Priset kommer att hamna på 26K när den är klar.

Sorry ifall det kommer ett sent svar, har inte fått någon notifiering.

Den kanske redan är borta men den är nog för stor och för dyr för mig tyvärr.


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag har inte kunnat komma åt maskinen än, har för fullt i lokalen. Billigare coinpushers finns, men vill man ha en äkta Crompton så blir det dyrare.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


matsholmquist

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 968
    • Visa profil
  • Stad: lindome
Hej

Fick plötsligt en resa till Stockholm inplanerad till helgen 9-10 september (så vid intresse kan jag ta med mig maskinen). Har en fullt fungerande coin pusher, som heter Over the Top, till salu. I motsats till de coin pushers, som fanns på de stora spelhallarna som t ex Liseberg & Gröna Lund, återfanns den här typen på kringresande tivolin och Folkets Park etc. (just den här har stått på Folkets Park i Alvesta).  Den är därför betydligt enklare i sitt utförande men därför också betydligt mindre i omfång. Den tar ungefär lika mycket plats som en vanlig Billy-bokhylla. Jag kan återkomma om de exakta måtten.

Pris: 3.000

Hör av Dig om det är intressant, så kan jag återkomma med bilder.


Tags: