Frispel

sedan 2001

Borggång

joni261

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
Tack för alla inlägg! Och jag vill även tacka för alla som jag har pratat med och er jag inte har hört av mig till ännu så kommer jag att göra det inom det närmaste där!  Det är oerhört glad och tacksam för allt ni har sagt om min bror där och inser hur omtyckt han var av er alla!  Fattar fortfarande inte riktigt att det är sant att han är borta!  Men kommer att kontakta begravningsbyrå så snart jag kan där det är tyvärr så att det är papper som måste fyllas i innan och det tar lite tid!  Men så fort jag vet allt är klart så återkommer jag om när begravningen är! M,v,h Marjo


JPM

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 524
  • veni vidi vomui
    • Visa profil
  • Stad: Skepplanda

joni261

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
Vi har fortfarande inte fått något datum ännu när begravningen är men någon gång mellan 10-13 juli undrar även fall ni har bilder på Markus där han är med på så skulle jag vara oerhört tacksam fall ni kunde skicka dom till mig så fall på :rikkosalo@gmail.com  för vi skulle vilja göra ett bildspel på hans begravning där! Tack på förhand! M,v,h Marjo


bla

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 535
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
13 juli klockan 12:00 blir det minnesstund/begravning för Markus.
Plats: Markuskapellet Majorna

Adress:  Sankt Markus kapell, Västra kyrkogården, Sven Brolids väg 25,
414 73 Göteborg
https://www.google.se/maps/place/Sankt+Markus+kapell/@57.679426,11.916441,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x464ff32c0880246f:0xa9bbc2da721211e9

Efter dryga timmen så får dom som vill följa med på en bit mat eller dryck till självkostnadspris, återkommer om plats.
OBS: Valfri klädsel

Anmälning görs till mig snarast, meddela antal som kommer och om ni skall med en stund efteråt (för lokalbokning).
Det går bra att anmäla sig här eller på SMS eller e post till mig.
christian.balac@gmail.com
070 5504318

Spread the word!
Det kommer även finnas möjlighet att skicka blommor etc, återkommer om det.


bla

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 535
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Lokal är nu bokad med stor hjälp av Budda.
Det blir på 1JOYMaggi vid Röda Sten. Det blir buffé eller liknande.
Adress: Banehagsgatan 20 - 414 51 Göteborg
Hemsida: https://www.facebook.com/1JOYMaggi/?ref=nf
Från 13:30 har vi bokat. Då flertalet har bilar så hjälps vi åt att transportera oss nedåt efter ceremonin.


joni261

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
Jag hoppas att det är okej för er alla som har skickat foton till mig att vi kommer att göra ett bildspel av bilderna för att kunna hedra honom! Min älskade lillebror Markus ♡ m,v,h Marjo


BUD

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1412
    • Visa profil
    • Hulabeck Mediabyrå
  • Stad: Göteborg
Hemkommen från ceremonin för Markus känns det skönt att ha fått ta avsked och både prata av sig och prata om ditt och datt. Också fint att vi var så många där, och att få höra om Markus och faktiskt indirekt från honom. Just det sista uppskattade jag.
Tack Balac för samordnandet.
Lyckan är en tänd modelampa.


bla

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 535
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Tack till alla som kom. Det blev ju så bra som det man bli.


ivarsigurd

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 15
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Instämmer helt med BUDs inlägg. Mycket fin och välbesökt ceremoni. Bra arrangerat och fint att få ta farväl av Markus. Tack för det. 


LOP

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1442
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ja det var fint. En begravning i acceptabelt skick så att säga. Vill också tacka er som fixat med detta, ni som kom, och ni som skickade blommor eller annat.


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Tack alla som roddat. Otroligt ledsamt, men ett fint sätt att ta farväl. Två mycket vackra tal, och trevliga bilder på Marcus. Avslutningen med Thunderstruck bättrade ju slutligen på ens sinnesstämning.
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


joni261

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: göteborg
Förlåt för att jag inte har skrivit förrän nu! Men vill tacka er oerhört mycket för alla som kom till min lillebrors begravning!  Ni anar inte hur mycket det betydde för mig att träffa er alla som har varit nära honom dom senaste åren där!  Och tack även för alla fina bilderna som ni skickde så att vi kunde få ihop ett bra bildspel där!  M,v, h Marjo


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse

bla

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 535
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
I dag är det 1 år sedan den gode Salo valde att lämna oss.
Jag tycker vi ägnar honom en extra tanke under dagen!



Tags: