Frispel

sedan 2001

Borås Månadstävling 1704

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
April Månadstävling™ i Borås blir den första som spelas i nya lokalen! Det blir lite ont om spel då allt inte är klart, men det ska nog gå bra ändå!
Den spelas torsdagen den 4 maj, kl 18.00-23.00. Var på plats senast kl 19 för att få vara med och tävla om ett par WPPR-poäng, vandringspokalen samt den där berömda äran.

Tävlingssystem: Keep it up!
Six machine qualification. Three attempts per machine. The best and the worst score will be added together. Top eight players advance to match play, best out of five up to the final. TGP = 96.


/ INK
« Senast ändrad: maj 02, 2017, 15:05:00 av INK »




EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Ny lokal? Större/mindre? Billigare/dyrare?
( och följfråga från MCR: Hur många toaletter?  ;) )


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Lika stort, men sämre mått. Dyrare om man ser det på ett sätt, men nu blir det till viss del offentlig lokal så jag ska försöka få igen pengarna...

Toaletterna ska jag bygga – så de blir nog till MCR:s fulla belåtenhet. Stol till oss och pissoar till honom...  ;D


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Hmm, den här behöver nog flytta lite på sig eftersom jag visst ska köra 20 flipper till Retrospelsmässan just den kvällen. Jag återkommer med ett nytt datum! Och ja, Mirko, det betyder att förra tävlingen var den sista i "gamla" lokalen. Grattis!


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Äsch, det ska nog gå att klämma in denna på fredagen ändå - vi som kör spel får kvala på torsdagen om vi vill vara med.  :D


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Nä, det blir för tajt med el-, matta och annat. Flyttas till nästa torsdag (4 maj) istället.


Tags: