Frispel

sedan 2001

Kretskort Sys 11

MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Några överblivna kretskort. Kommer från Sys 11C.

Ljudkortet fungerar, gjorde för ett par år sedan ivarje fall... De andra två kommer jag inte ihåg. Men det är fina kort, alltså inget sönderlött trams från spaghettilandet. Så en hyggligt händig hemmafixare kan med lätthet fixa till korten om det skulle vara något. Ena kortet saknar ett relä?

Skicka ett kort kostar ca 50-lapp, alla tre en hundring. Ge mig ett bud inkl. frakt som gynnar både dig och mig. Och korten skickas, orkar inte ha högar till folk i väntan på överlämnande vid tävling eller liknande.





Har även två displayer. Dessa fungerade sist jag testade, men det var några år sen... Så jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det. För jag har inget spel att testa det i. Och jag orkar inte åka iväg och testa. Så om du är spekulant så är det en fördel om jag vet vem du är och att du verkar i vart fall lite förtroendeingivande. Så att vi kommer överens om ett pris och du betalar hälften nu, och resten när du testat och det funkar som det ska. Eller något liknande...

Bud inkl. frakt 150kr önskas.
« Senast ändrad: april 03, 2017, 20:07:38 av MS »


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Hittade nog relät. Den låg ju där den skulle, i lådan med relä.

Min synnerligen högst avancerade lekmannabedömning gör gällande att vi har med rätt relä att göra! Men naturligtvis så lämnas det överhuvudtaget inga garantier.

Dock är väl inte detta originallösning. Men det hörde till det kortet vill jag minnas från då jag skrotade spelet.



Var det någon mer som behövde en apron, har en till Pool Sharks. Det visade sig att jag inte bara hade kläder i garderoben.


.
« Senast ändrad: april 03, 2017, 19:54:17 av MS »


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Allt sålt, så ni kan återgå till att städa & diska.


Tags: