Frispel

sedan 2001

K: Metal bracket för flipper opto board A-15894 ----- KÖPT! Ej aktuell längre.

Peron

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Falun
Jag köper gärna metallplattan (2 st behöver jag) som man monterar opto board samt interruptorn på. Det gäller alltså den lite äldre varianten (heter den Type 1??) som bland annat sitter i Bram Stoker´s Dracula, Dr. Who och Fish Tales. Opto board samt interruptor har jag sen tidigare. Har du även "hjälpfjädrarna" som sitter på interruptorn så köper jag gärna dem också.

Hör av dig om du har något liggandes på lager eller länka gärna till någon återförsäljare som har dessa. Jag har självt försökt hitta på nätet men utan framgång.



« Senast ändrad: mars 31, 2017, 20:30:33 av Peron »
I´ll be back!


Peron

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Falun

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Borde gå att bocka till själv? Har för mig att jag också letade efter sådana för ett tag sedan (innan originalen kikade fram ut gömmorna)...


Peron

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Falun
Jo det är väl möjligt att göra nya själv (om man bara hade en mekanisk verkstad) eller beställa av någon verkstad. Jag har ju orginalplattor att utgå ifrån på andra spel. Frågan är bara vad prislappen för en sån specialbeställning skulle hamna på... Jag får kolla med en kontakt jag har om tillverkning om det inte dyker upp några begagnade.

Alternativet är en MäckGajjver. Det handlar ju faktiskt bara om avstånd och nivåskillnader..

« Senast ändrad: mars 30, 2017, 11:20:50 av Peron »
I´ll be back!


Peron

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Falun
Saken är biff. Jag har fått hjälp med detta av en mycket vänlig själ i flippersverige.  :)
I´ll be back!


Tags: