Frispel

sedan 2001

Lite av varje..

MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Har en del saker som någon kanske har bättre nytta av. Priserna är inkl. frakt. Är jag helt fel ute med priserna så kom med bud. Men då lite skrymmande saker kostar en hundring eller lite drygt att skicka så finns det prutmån om du köper flera saker.

Detaljerade bilder kan mejlas om så önskas.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apron - Getaway High Speed II 300kr


Apron - World Cup Soccer 300kr (Fläcken är rester från klisterdekal, går säkert att ta bort för den händige)


Coin Toss 250kr (Guldiga flagnar, denna är komplett, har en till i sämre skick som saknar opto)


Ramp Getaway High Speed II , Pris? Ge mig ett bud, kostar 150-200kr att skicka. Kan ev. sälja bara spolarna.


Trafikljus HSII 150kr


LOTR, del av torn. Pris bud


Genomskinlig plast med skruv och distanser. Sitter till vänster vid VUK. Pris: bud


Myntlucka - ser bra ut tycker jag - saknar myntswitcharna
Pris? bud, frakt 150kr


« Senast ändrad: februari 19, 2017, 14:41:28 av MS »


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Hittade en myntlucka..

Priserna ovan är inkl. frakt. Kan vi muta KO ta med sig till INK:s tävling så finns det stor prutmån. Då det kostar från 100-150kr att skicka en sak.


sven666

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 262
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
tar gärna cointoss, ramp och trafikljuset.. du har förresten inte styrkortet till magnetrampen med?
ska på BPCO om det går bra med leverans dit?


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Styrkortet är redan borta till en behövande. Skickar ett PM till dig.


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Då utebliven respons från Sven666, trots att du varit inloggad så får du inte köpa ramp & trafikljus. Spelplansköparen tar dom prylarna.

Myntluckan är såld


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Jag har en ramp liggande om Sven skulle vakna till. Gillar inte PM-systemet här då jag alltid missar mina mess...  8)


sven666

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 262
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Hmm ja pm va nåt även jag missat. . Har det alltid funnits? ?

Aja surt sa räven jag får polera mina befintliga delar.. kan ju kika på din ramp på bpo inkster..


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
PM har funnits på denna "nya" sidan sedan start.

Ibland får man vara lite mer på hugget. Skriva mejla mig eller liknande. För man vet aldrig hur seriösa spekulanterna är. Nu har jag aldrig gjort affär med Sven666. Så där har jag inga synpunkter.

Men rent generellt kan jag säga att det finns rätt många talanglösa figurer. Det efterfrågas en specifik manual, schema eller något annat. Visst, det har jag säger jag. Skickar iväg ett mejl med bild och pris. Sen hör jag inget mer, hur länge ska man vänta på ett svar? Så därför kan andra hinna emellan och köpa saken, jag väntar inte. För så svårt kan det väl inte vara att svara: Tack, men jag betalar inte dina rövarpriser, eller, Tack, men jag söker ett finare exemplar än ditt skräp. Eller vilken orsak de nu har.

Men igår kom sven666 i kläm, tråkigtmen sånt som händer. Jag blev kontaktad av en jag känt i många år som ville ha lite saker. Och med honom vet jag att det går smidigt och att vi kommer till ett avslut när vi börjar deala. Frågan är bara hur utdragen förhandlingen om priset ska bli.

Här bjuder jag på SMS-konversationen, ord för ord:

Köparen:Go kväll! Satt och slösurfade på sfs. Vill gärna köpa myntluckan och HSII spelplanen av dig. Du får bestämma pris.
Jag: Jag vet inte vad man ska ta. Du får bestämma pris.
Köparen:Hehe! Ja en myntlucka xxkr typ. Spelplanen som ser bra ut tycker jag, kan jag tänka mig xxkr. Vad tror du om mina skambud??? Känner du att du blir kränkt, så får jag väl tänka om.
Jag:Det är definitivt inget skambud. Så det godtar jag utan problem.

Sen slutförde vi med detaljer telefonledes.

Så när Farbror Smidig knackar på så kan tyvärr andra komma i kläm.


sven666

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 262
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
lungt.. det är flipperprylar inte liv o död.. jag hittar delarna nån annanstans förr eller senare.


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Hittade några front-plåtar till Bally. Det är de Glas-Claes lät tillverka får ett antal år sedan. Har 3st. Vad betalade vi, 400 styck? Det, eller bud.


Hittade myntlådor. till vä Bally med plastinsats och lock. hittade ytterligare ett lock och två plastinsatser. Till vä, låda till WPC. Pris: Bud!


hittade en låda med plåt och lampkort till World cup soccer. Vet inte om det är komplett för ett spel med plåtguider, och lampkort. Ge ett bud för hela lådan.


Sen har jag apron, droptargetbanker, spolar (inga flipperspolar) och annat till Bally.

Sakerna kan skickas med KO:ssan ekologiska flippertransport mot att du bjuder honom på en öl i helgen.

Kommer ta bort annonserna i helgen då jag inte är så road av att lägga tid på att sälja saker. Så passa på, skambud mottages. gäller alla annonser.


stensbol

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 521
    • Visa profil
  • Stad: Morup

MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås

Hegor

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg

kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
"Sen har jag apron, droptargetbanker, spolar (inga flipperspolar) och annat till Bally."

Är det till 'gamla' Bally, dvs Kiss-Playboy etc? Isåfall är jag intresserad av en apron.
Kan ta WCS94-apron + lådan + Bally-apron. 700?


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Kniven, det låter bra. återkommer ikväll med ett PM när jag samlat ihop sakerna.


Tags: