Frispel

sedan 2001

LPA Månadstävling 2/12

PAT

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 338
    • Visa profil
  • Stad: Lund
Nu tar vi nya tag efter SM! Hoppas det finns mycket flippersug som vi kan mätta. En del nya spel har vi också i lokalen. Fredagen den 2 december öppnar vi lokalen för en fullmatad flipperkväll. Månadstävlingen genomför vi som matchspel. Alla möter alla om vi inte är så många. Annars delar vi in i grupper. Vi lottar fram vilket spel som spelas i varje match. Se nedan för vilka spel som finns i lokalen.

Vi har både A- och B slutspel så alla får spela slutspel.

Vi öppnar lokalen kl 18.30 och kör igång tävlingen kl 19.00.

Har du inte varit med och tävlat tidigare spelar du gratis annars kostar det 100 kr.

Vi finns på Vårvädersvägen 4I i Lund. Gå förbi “H” 10-20 meter och vik in vid “I”. Till höger finns en ringklocka märkt “LPA” . Vi kommer och öppnar. Vid problem att hitta eller komma in ring: 073-326 44 26 (Pontus), 070-743 4367 (Patrik), 072-720 46 24 (Jan Anders), 073-512 14 82 (Jorma), 070-32415 54 (Andy)

Spel som finns i lokalen:

Transformers
World Cup Soccer
The Shadow
24
Medieval Madness
Congo
AFM
Dr Who
AC/DC
Lotr
Dirty Harry
Dracula
Indiana Jones
Road Show
X-Men
Twilight Zone
The Walking dead
Tron
Mousin Around

Black Knight
Harlem Globetrotters
Flash Gordon
Black Out
Alien Poker
Viking
Embryon
Sinbad
Hot Tip


ADA

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1078
    • Visa profil
  • Stad: Kristianstad
Lite sugen :) Hur är det om man tar tåg ner..ligger det centralt eller är det buss som gäller?


PAT

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 338
    • Visa profil
  • Stad: Lund
Det tar 25 min att gå till lokalen från Lund C. Annars kan du ta stadsbuss nr 1.

Välkommen!


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Jag tar alltid tåg+buss till LPA.
Buss 1 går en gång i halvtimmen från centralen har jag för mig. Då buss 1 är en ringlinje så har den dock två hållplatser vid Lund C, man ska ta den som ligger på stationssidan av den större vägen mellan centralen och 'staden'. (annars får man en onödig rundtur av hela Lund).
Sen har jag för mig att tidtabellen till 1:an är lite konstig på skanetrafiken.se, återigen eftersom det är en ringlinje, så det ser ut som att man ska byta buss mitt i färdvägen från "buss 1 till buss 1". Det är bara att sitta kvar och åka vidare så klart.  :)

Hoppa av vid Korpvallen så ligger LPA rakt in på cykelvägen mitt emot busshållplatsen, andra gången in i huset, en källardörr med LPA på ringklockan.


MAC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 831
    • Visa profil
    • Slapsave Pinball Kristianstad
  • Stad: Kristianstad

ADA

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1078
    • Visa profil
  • Stad: Kristianstad
Har aldrig varit här...hur funkar det? ska man anmäla sig här att man kommer eller är det dropin?


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma

MAC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 831
    • Visa profil
    • Slapsave Pinball Kristianstad
  • Stad: Kristianstad
ADA: Jag åker ner på fredag, kan visa vägen. Ska försöka få med Jocke oxå. Han skrev på fb och verkar på det! :)


PAT

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 338
    • Visa profil
  • Stad: Lund
Verkligen roligt att 31 personer kom till LPA idag och tävlade. Välkomna tillbaka!

1   PAT
2   MJ
3   EZL
3   PUD
5   HDA
5   MAL
7   JGU
7   EH
9   PQ
10   ROB
11   DA
12   ADA
13   JAG
13   CAB
15   RME
15   OCP
17   JAN
18   MB
19   JOC
20   CTL
21   MAC
22   MOK
23   XON
23   FYP
25   ED
25   MF
27   ANV
28   MET
29   SHE
29   MTC
31   CA
« Senast ändrad: december 03, 2016, 15:32:37 av PAT »


ADA

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1078
    • Visa profil
  • Stad: Kristianstad

ADA

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1078
    • Visa profil
  • Stad: Kristianstad

JANI

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1491
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
Vi fick dispens av Josh att köra tävlingen trots att den inte var reggad i IFPA-kalendern. Detta innebär att det dröjer några veckor till innan resultatet dyker upp på IFPA-sidan (en ren teknikalitet).


Tags: