Frispel

sedan 2001

Orkar ni med en till renoveringstråd?

gbak

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Segeltorp
Ja det gick ju inte att hålla sig borta ifrån garaget så speciellt länge ;)

Har köpt på mig ett nytt rep objekt, ett Fish Tales.....
Orkar ni med ännu en FT renovering?
Frissefrasse kör ju också en liknande tråd, blir kanske för mycket av det goda?
Eller så kanske ni redan har tröttnat på mig efter allt Black Knight yaddayadda?


Izzelius

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 264
    • Visa profil
  • Stad: Huskvarna
Kör så det ryker Gunnar! Det har varit lite tomt sen du färdigställde Black Knight. Imponerad över ditt tålamod och ihärdighet.


FrisseFrasse

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag vill väldigt gärna se en renoveringstråd, det var riktigt inspirerande att se ditt black knight projekt.

Sen om det blev några dekaler printade är jag sugen på ett ex jag med :)
"Det här är ett av de värsta fallen av snabbt eskalerande flippermissbruk jag har sett." citat LOP


gbak

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Segeltorp
Ok, då har jag i allafall två följare, det får räcka!
Jag får väl starta en ny FT tråd då!


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Absolut! Förra tråden var hur kul som helst att följa! (och sitta och drömma om att man själv nån gång ska ta tag i sitt eget skrot  ::) )


Izzelius

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 264
    • Visa profil
  • Stad: Huskvarna
Låter kanon! Jag tror dessutom att många, däribland jag, höll sig lugna med kommentarerna i din förra tråd då man inte vill kladda för mycket bland dina intressanta inlägg. Finns säkert siffror som styrker intresset med antal visningar.

Edit: Kollade upp den förra tråden som hade strax över 6000 visningar till sina ca 100 inlägg, så intresset får väl anses vara "ganska" stort.
« Senast ändrad: november 21, 2016, 22:22:58 av Izzelius »


borsen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 40
    • Visa profil
  • Stad: Säter
Kör på, du är en riktig inspirationskälla.

Mikael Börs, BRS, 38474


gbak

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Segeltorp
Låter kanon! Jag tror dessutom att många, däribland jag, höll sig lugna med kommentarerna i din förra tråd då man inte vill kladda för mycket bland dina intressanta inlägg.
Jo det är ju trist om det blir en massa offtopic snack i tråden, men det är inte heller bra om det blir en monolog från min sida. Kommentarer på jobbet jag gör är välkommna och även förslag på hur ni andra utfört liknande jobb. Det är ju inte självklart att sättet jag jobbar på är det bästa, finns säkert andra bra alternativ som kan ventileras i tråden också!


Tags: