Frispel

sedan 2001

Sundsvall Pinball direktsänder på twitch ikväll

JMN

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 154
    • Visa profil
    • Sundsvall Pinball
  • Stad: Sundsvall
Sundsvall pinball har en tävling som sker ungefär en gång i månaden som kallas "onsdags pokalen". Det är en lokal tävling som inte ger IFPA poäng då tanken är att det inte ska vara superseriöst och "vanliga" intresserade flipperspelare ska kunna vara med utan att känna ngn press. Det brukar vara en rätt blandad kvalitet på spelarna men gemensamt för alla är att det har bidragit till ett ökat intresse för flipper i vår region. Ikväll gör ca: 10 spelare upp i kampen om majs onsdagspokal och vi kommer att direktsända TWD med start kl 19 (ledsen vi har inte fixat så att ljuder är optimalt ännu). Vår kanal hittar ni på: https://www.twitch.tv/sundsvallpinball . Välkommen in, och INK se till att ha grädden vispad denna gång :-P



INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Ingen fara – jag måste börja deffa inför Kreta den 18/6 nu så ingen grädde på ett tag! Eller jag kanske skulle börja träna först?  ;D


JANI

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1491
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
Intressant tanke, inga whopperpoäng för att minska stressen. Men okej att spela när hela flippersverige kan se live på streamen  :P


JMN

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 154
    • Visa profil
    • Sundsvall Pinball
  • Stad: Sundsvall
Träna först INK, flipper alltså :-P

Baah, Jani, jo.. med tanke på de extremt stora tittarsiffrorna vi hade sist så, var vi över 10 pers ngngång ;-) Twitch skrämmer inte lika mycket som en tävling som ger IFPA poäng av ngn anledning. Vi hade många spelare som normalt spelar rätt skapligt som inte kände att de kunde vara med på norrlandstouren trots att vi intygade att det var lugnt...


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Lös det genom att inte berätta att tävlingen ger WPPR!  ;)

Jag är fullärd som flipprare – blir inte bättre än så här, tyvärr.


Tags: