Frispel

sedan 2001

Shaq Attaq

Rokku

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 373
    • Visa profil
  • Stad: Rödeby
Det har enkla regler och är inte så avancerat. Däremot är det bra fart i det och jag hade kul med det i ett halvår. Bland mina icke flippertokiga vänner hölls Shaq Attaq för ett av de roligare de spelat hemma hos mig. Anledningen är väl att det just är enkla regler och går snabbt att sätta sig in i.

Tycker poängsättningen är lite obalanserad. Några superjackpots och man springer ifrån sina motståndare rejält. Multiboll får ju alla testa på eftersom du får en chans på det på sista kulan även om du inte spelat bra på de två första. Ibland spelade vi bara "basket" och försökte få så mycket basketpoäng på den separata lilla poängtavalan som möjligt.

Det jag hade var i fint skick och jag sålde det för 12. Klart rimligt pris.

Sammanfattningsvis: Intressant om man gillar sportteman, vill ha ett flipper som är lätt att lära och komma in i. Sex månader  var precis lagom för mig men jag har bytt betydligt mer avancerade flipper efter sex månader också så det är ganska normal - nu kan jag detta och vill ha ett annat - tid för min del. Inget vidare tävlingsspel men hög attraktionskraft på icke flipperentusiaster.

/Robin


Tags: