Frispel

sedan 2001

TAF+TOM mot dyrare STERN-titel

ASH

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
  • Stad: Hässelby
Tjo, jag har två spel. TAF och TOM. TAF är ett portugalspel i lite slitet skick och TOM är ett spel med franskt (tror jag) ursprung.

Pros and cons:

TAF:
+Nya ramper
+Nya ben/bultar
+ Spelar bra enligt mig trots spelplansslitaget

-De sedvanliga slitaget runt mansion samt slitet runt flera andra inserts, se bilder.
-Kabinettet har blivit bättreingsmålat och ser bra ut i ett gameroom men i dagsljus är det lätt att se nyansskillnader.
-En behöver nog byta switchen uppe i mainrampen för den reggar inte alltid, eventuellt att böja till bara.

TOM
+ Auto Eddy board från pinbits installerat
+ 95% ledat
+ Spelar fint

-Övre muttern till höger framben har gängpaj (sitter en extra mutter på insidan)
-Slitage på 2 inserts, Metamorphesis samt lite på Tiger Saw.
-Två metallbitar är installerade för att bollen inte ska fastna vid trunken, funktionellt men långt ifrån original.
- en del direktlödda sladdar på trunkkortet.

Gett lite för mycket för dessa titlar när jag köpt dem och totalt lagt ut ca 55 000. Tanken var att riva allt på addams, fixa till spelplanen och sen klarlacka den men jag bor i lägenhet så har inte möjlighet till det.

Söker byta båda spelen mot en dyrare stern titel, gärna med lite pengar emellan.
Hör av er vid intresse till info@arkadbutiken.se . Bilder finns på pxl.se's förstasida. http://v2.pxl.se/image/Tg

Spelen finns i Stockholm.


ASH

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
  • Stad: Hässelby
Då många redan frågat, spelen är till salu också. PMa bud isåfall till info@arkadbutiken.se


Tags: