Frispel

sedan 2001

Rätt pris på White Water?

Calm

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 752
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Nu så har jag hittat ett WW till, som jag ser det, ett helt ok pris (ca 6000 kr). Efter att ha kollat runt på forumet så kom jag fram till att 6000-7000 kr för ett helt fungerande WW är rätt bra pris, eller?
Jag har sett bilder på spelet och det ser helk ok ut. Inga trasiga prylar och allt fungerar. Borde jag slå till och i så fall vad borde jag betala för ett spel som jag inte har sett "live" utan bara foton på?
Mvh
Tobbe


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Jag tycker det verkar som ett ok pris.

Det är svårt med spelköp utan en riktigt inspektion, man vet ju aldrig om säljaren har tagit fotona på så sätt att vissa grejer döljs. Det är även svårt att få med alla detaljer på foton, om de nu inte är väldigt högupplösta. Men du kan ju alltid begära några foton till om det är möjligt och särskilt på de ställen du vet att spelet brukar vara lite sämre (om du nu vet några sådana). Någon som har ett WW som kan säga några ömma punkter på det?

Sen så ska du inte glömma att det tillkommer frakt antagligen, om du nu inte åker och hämtar det själv fast då har du ju en chans att se det.
« Senast ändrad: december 02, 2002, 18:48:16 av Sonar »


Apangra

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 242
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jag tycker det låter som ett bra pris!!
slå till du bara du lär ju inte bli missnöjd iallfall! WW är ju dessutom skitkul!


Calm

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 752
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Sonar: Frakten är gratis! Jag har även kollat  lite extra på det som kan vara trasigt. Fick tips om att plasten ovanför vänstra bumbern kan vara skadad och svår (om inte omöjlig) att få tag i. Den är hel!
Jag slår till!
Mvh
Tobbe


Tags: