Frispel

sedan 2001

Ramp till Radical!?

matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Hejsan!

Jag har ett Bally Radical '90 som är i toppskick förutom att det saknas en väsentlig del... en av ramperna...

Nu är det så att det går inte att få tag på en sådan någonstans, och därför undrar jag som såhär:

Har ni eller vet ni någon som har ett Radical? Jag har nosat upp en som kan gjuta av en befintlig ramp och på så sätt tillverka en till mig, men jag måste ha en originalramp att utgå från.

Detta medför då att jag måste be den som har att han är vänlig nog att låna ut den till mig så jag kan göra avgjutningen.

Självklart betalar jag gärna någon slags "hyra" för besväret.

Detta är ett longshot, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra annars.

Mvh/Mattias
« Senast ändrad: oktober 14, 2002, 20:28:51 av matsod »


MAW

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 679
    • Visa profil
  • Stad: Färjestaden
Kolla med Raymond på Rays automater.
Vet att han har haft ett till salu.
Har du tur så finns det kvar
www.raysautomater.com


Mr M

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 366
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Rays Automater har inte kvar det spelet. Hade inte Dave på For Amusement Only en? Tyckte att jag såg din fråga på RGP för länge sedan.


matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Mr M

Jodå, det stämmer att jag frågade i RGP, men tyvärr finns bara "fel" ramp till salu. Just den jag behöver har jag inte sett att någon i hela världen har =(

Däremot har jag inte vågat posta på RGP att jag vill låna och gjuta av den... Gör nog det när jag tar mod till mig en sen helgkväll med för många öl i kroppen... =)

Tack o hej/Mattias


matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
*Uppdatering!*

När jag så när förstått att det finns inga såna här ramper till salu, eller till låns, eller finns överhuvudtaget, så råkar jag springa på en helt ny från nån flipperfirma i England!!! För 22£!!!

Behöver jag säga att jag beställde den...?

Hej/Mattias


Tags: