Frispel

sedan 2001

Jurassic Park, Twilight Zone, IJ, Addams Family, X-men, Robin Hood, Super Mario Bros, The Simpson, South Park, Champions Pub, reservdelar GNR..

Andre

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 4
    • Visa profil
  • Stad: Upplands-Väsby
Hej! Är intresserad av rubrikens spel. Jurassic Park gäller även lost world.

Maila bilder och prisförslag om ni har något intressant. Tack på förhand :)

Edit: Eftersom det kändes onödigt att skapa en ny tråd så klämmer jag in det här också. Söker topper till GNR samt rosen som sitter på vänster sida som används till att skicka iväg kulan i ormen.

Edit2: Jurassic Park inhandlat.
Edit3: GNR topper inhandlat.
Edit4: Champions Pub inhandlat.
« Senast ändrad: juni 16, 2014, 01:18:38 av Andre »


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm

Andre

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 4
    • Visa profil
  • Stad: Upplands-Väsby
http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=1406

Jag förväntade inte mig att någon skulle ha det utan slängde bara in det ifall någon skulle ha det så finns sökordet med när det googlas till den här tråden. Hade varit coolt att ha ett...


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
DAH, vad är detta? Om du läser på backglasen så kommer du säkert även du se att det finns Robin Hood spel.
http://ipdb.org/search.pl?any=robin hood&search=Search Database&searchtype=quick#3518ipdb.org/search.pl?any=robin hood&sortby=name&search=Search Database&searchtype=quick

Hagman, du som flertal gånger gjort inlägg om problematiken om skräpinlägg i marknadstrådar. Du är ju faktiskt en av de mest frekventa med sådana inlägg. Så kan du inte göra oss en tjänst och krypa tillbaka under den sten du tittade fram ifrån.
« Senast ändrad: maj 29, 2014, 00:52:26 av MS »


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Hej Andre, tyvärr så behöver jag svara på dumheterna från MS, men det blir också det sista jag skriver i den här tråden. Frågan jag ställde i tråden misstänkte jag att flera hade, därför skrev jag den i tråden istället för att maila den.

MS, det där var både felaktigt och väldigt dumt uttryckt.
Men när man, som du väldigt ofta gör, talar innan man tänker, så kommer det naturligtvis ut väldigt mycket skitprat.
Försök och tänk efter i alla fall lite grann innan du uttrycker dig, men erfarenheten visar oss att det är väl för mycket att begära av en sådan person som du.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
Nu Andre har jag hämtat ditt Champion pub så stryk det från dlistan
sen får du inte köpa fler spel för din mamma hon dödar mig snart ;)



Tags: