Frispel

sedan 2001

B: Spider-man HUO & JY

Dr.Holmberg

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall
Vill verkligen inte göra mig av med pärlan men har för många andra vårprojekt på g, så jag måste frigöra lite ekonomiska resurser.
Har i alla fall ett kalasfint Spider-man (HUO) som är i princip nyskick på rubbet och givetvis fullt fungerande.
* Spider-rails signerade på undersidan av Steve Ritchie himself
* Leds i alla inserts
* Goodiebag kvar inne i kabbet med manual och annat

Enda lilla minuset är lite slitage vid Doc Ock-magneten (Cliffy-protector anländer i dagarna och installeras innan ev byte) och ett skrapmärke intill en bumper.

Kanske bästa spelet någonsin - och det här exemplaret spelar som en dröm!
Värderar detta till cirka 45k vid byte.

Har även ett superfint JunkYard som jag gärna ser kan ingå i den här bytesaffären - kanske kan det locka någon att åka lite längre och passa på att byta två spel (en sådan deal får dessutom företräde)? Inga felkoder, ny flippermekanik och flipperknappar, moddat med dekaler på insidan av kabbet, spelplan i nyskick, kabbet superfint och plasten bakom kranen är hel (trasig på väldigt många andra JY). Värderas till ca.18k.

Bilder på Spider-man och JY

Tänker mig i första hand byte mot billigare spel plus  pengar till mig. Intressanta bytesobjekt är i första hand:

* IJ (inga ex som värderas till 30k tack), TOM, GNR, Family Guy, WOF, South Park, Batman Forever, I500, Shrek, Elvis, Barb Wire, Corvette, Frankenstein, WCS, Tron. Ev kan även något fint system 11-spel användas som delbetalning.

Ser som sagt helst att byten sker här hos mig på Hammarö utanför Karlstad då jag har svårt med transportmöjligheter.

Kom igen - maila förslag!
« Senast ändrad: mars 27, 2014, 14:36:15 av Dr.Holmberg »


Dr.Holmberg

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall
Spider-man reserverat för byte.
JY kan fortfarande bytas om det dyker upp något spännande förslag.


Tags: