Frispel

sedan 2001

Väldigt fint TS

WET

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 181
    • Visa profil
  • Stad: Umeå/ Gardermoen
Säljer nu mitt väldigt fräscha TS. Helshoppat och genomgånget för ett par år sedan av mig. Inte jättemycket spelat på de sista 2 åren tyvärr.

  Oborrad, backboxrenoverad med nya dekaler, väldigt fina ben, inga ful-lagningar någonstands, nya leg brackets, fullt set med original manualer och kuvert, såld direkt till sverige, elektronisk myntsil med kabel, bra DMD.

Det som finns att anmärka på är att nån ungjävel varit framme och nycklat lite på sidearten på båda sidor. Syns inte jättemycket men hindrar det från att vara perfekt. Sen är sanctumormådet lite yxigt lagat med inte så jättebra färgmatching. Nytt overlay medföljer för den som vill fixa till.

Vill ha minst 14K för det eller bud över detta, för att jag själv gav 12, har lagt ner några tusen på delar och ganska många timmars jobb. Kan skickas på pall mot ersättning. Spelet står i centrala Umeå.

Så om du vill ha en bra ex av spelet proffen tycker bra om så har du ett här. Annars kan du ju alltid köpa ett nerrökt italienexemplar fullt med macguyverlösningar för 12 :)


Blev roterade bilder...går att flippa om man klickar på bilderna. Annars kan man alltid ladda ner och öppna i annat program.

Tar mig själv rätten att sälja till vem jag vill för vilket pris jag anser passar mig bäst.

Maila eller ring för fler frågor eller bilder.

Mvh//WET

" Nice from a far, but far from nice "


Tags: