Frispel

sedan 2001

B: 3 (eller 4) mot 1

Dr.Holmberg

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall
Behöver rensa ur källaren och trimma samlingen, så jag tänkter mig här ett 3 mot 1 byte. Ett dyrare, ett billigare plus pengar eller andra bytesförslag - bara er fantasi sätter gränser!

* Fish Tales
Det perfekta projektet för en lång kommande vinter - eller ett reservdelsspel att plocka delar från! Saknar ben, display, topper, translite-glas (själva transliten finns dock och är fin)och fästen till backboxen. En del fullagningar, dåliga gummin och trasiga lampor.
Men spelet ska enligt tidigare ägare ha fungerat innan det plockades ner och samtliga kort finns.Lite slitage på några inserts, annars är spelplanen rätt hyfsad. I den här dealen går dock detta spel som ett otestat rep.objekt.

* Ship-Mates
Underbar EM-klassiker med stabilt retrotema från 60-talet. Kosmetiskt är detta i strålande skick - spelplanen har i princip inget slitage alls och ser nästan ny ut. Har aldrig sett en så gammal spelplan i så bra skick! Myntluckan är också kanonfin och kabbet så där lagomt slitet.
På insidan (som är ren och fin) sitter många av switch-lapparna kvar, så det här har man varit snäll mot genom åren. Transliten har några småflagor och en liten del som lossnat i nedre vänstra hörnet, men inget större i övrigt.
Spelet ser komplett ut, men jag får dock inte igång det. Säkert en lätt match för den händige på EM-spel.

* Who Dunnit
I fint och fullt fungerande skick. Mycket litet insertslitage, som annars brukar vara större på alla WD.

I dealen kan gärna även ett klassiskt arkadspel ingå. Ett Colony 7-kabb med de klassiskt bruna Taito-sidorna. I kabbet sitter ett Jump Bug-pcb som fungerar som det ska.

Bilder finns här!
Fler bilder på WD kan fixas senare under veckan.

Som sagt - alla bytesförslag är av intresse. Men i första hand är det endast byte 3 (eller 4) mot ett som gäller. Och ordnas en sådan deal blir den så klart lite extra förmånlig. Bara att maila!
Spelen står på Hammarö utanför Karlstad, och jag ser helst att ett eventuellt byte sker här.

« Senast ändrad: januari 17, 2014, 07:48:42 av Dr.Holmberg »


Dr.Holmberg

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall
FT, WD och arkadspelet på väg att bytas bort.
Ship-Mates finns kvar och säljes för 3,5k. Eller bytes mot en fungerande veteranmoped.


Dr.Holmberg

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
  • Stad: Skoghall
Ship-Mates bokat, betalat och hämtas imorgon.


Tags: