Frispel

sedan 2001

Köpes: MM eller LOTR

kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
Tjena.

Då hade jag tänkt mig å köpa mitt andra flipperspel. Är helst ute efter medieval madness eller Sterns lord of the rings. Men andra spel kan vara utav intresse så som:
TAF, POTC, Williams IJ, RS... med mera. Bara det är dmd display.

 
Jag är ingen flippermekaniker så jag ser helst att det inte är nå ruckel.

Kontakta mig på mailen.

Mvh kerkkinen
« Senast ändrad: november 12, 2012, 18:24:18 av kerkkinen »


LIO

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 130
    • Visa profil
  • Stad: lerum
Hej Har båda dessa spel till försäljning till rätt pris.
MM fin spel plan,vanligt slitage på kabb.
Lotr spelplan slitage vid flipper retur pga Feljusterade flipprar dock finns en NOS klarlackad spelplan Till detta.
Båda spel fungerar givetvis fel fritt.
Har dessutom ett antal andra spel.
MVH Daniel.
Maila svar på
daha0911@gmail.com


kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
Söker fortfarande dessa spel.

Är intresserad utav andra spel också!


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
kerkkinen

Inom en snar framtid, kan jag sälja:

NIB LotR Gold LE 250 st. tillverkade oöppnat.
75.000 kr

MM nyrenoverat med nästan allt utbytt eller renoverat. Perfekt spelplan (klarlackad i flera lager av ett proffs i Borås).
65.000 kr eller bud över.

Annat spel:

NIB AVATAR LE 250 st. tillverkade oöppnat.
75.000 kr

Mvh CS
« Senast ändrad: november 10, 2012, 01:03:23 av COCS »
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
Tjena cocs!

Ditt MM lät intressant.
Men jag tror tyvärr att det är lite mycket pengar för min del.


kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
Nu har jag köpt ett POTC.

Vill ha ett till spel så jag Söker fortfarande efter ett LOTR eller MM.. andra spel är också så klart utav intresse

mvh

kerkkinen


fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd
om man öppnar kartongen till Lord of the Rings Gold , så vet man att det är tillverkat i 500 ex, vore förjävligt att ljuga om antalet till framtida köpare!

inköpspriset var runt 45 papp och där skall väl priset ligga idag med.

finns dock Ockrare som inte vill flippersällskapet väl, och därmed bara ser profit som skäl.
Matchstick Pinball


kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
ingen som har nå spel? Skulle helst vilja ha tag i ett innan helgen är slut!!!


kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
ingen som har nå spel? Skulle helst vilja ha tag i ett innan helgen är slut!!!


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
fitzroy

Jag importerade 5 st. nya LotR Gold LE för flera år sedan och har fullt klart för mig vad detta är för ngt, både öppnat och oöppnat.

Det står fel på ipdb att det gjordes 500 st. Det var planerat att det skulle tillverkas 500 st. men det gjordes bara 250 st. Detta fick jag bl.a. bittert erfara av STERN när ett utav mina hemkomna spel var skadat och jag ville köpa ännu ett nytt från den andra 250-batchen.

Inköpspriset var inte alls 45.000 kr om man räknar hemkommet till Sverige, utan snarare runt ca 50.000 kr - om man skötte detta på bästa sätt, annars blev det betydligt mer ändå   allt tidsödande arbete att fixa och trixa hem dessa 'förbjudna' spel tills Sverige.

Om du är så jävla kavat och generös, varför köpte inte du flera sådana spel och ställde på lager för att sedan sälja till behövande flera år efteråt?

Du snackar om saker du inte har en aning om och kallar mig för Ockrare - jag tycker du borde tänka dig för innan du skriver dina käcka kommentarer.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
fitzroy

Jag importerade 5 st. nya LotR Gold LE för flera år sedan och har fullt klart för mig vad detta är för ngt, både öppnat och oöppnat.

Det står fel på ipdb att det gjordes 500 st. Det var planerat att det skulle tillverkas 500 st. men det gjordes bara 250 st. Detta fick jag bl.a. bittert erfara av STERN när ett utav mina hemkomna spel var skadat och jag ville köpa ännu ett nytt från den andra 250-batchen.

Inköpspriset var inte alls 45.000 kr om man räknar hemkommet till Sverige, utan snarare runt ca 50.000 kr - om man skötte detta på bästa sätt, annars blev det betydligt mer ändå   allt tidsödande arbete att fixa och trixa hem dessa 'förbjudna' spel tills Sverige.

Om du är så jävla kavat och generös, varför köpte inte du flera sådana spel och ställde på lager för att sedan sälja till behövande flera år efteråt?

Du snackar om saker du inte har en aning om och kallar mig för Ockrare - jag tycker du borde tänka dig för innan du skriver dina käcka kommentarer.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
dubbelpost
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


kerkkinen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 41
    • Visa profil
  • Stad: horndal
addams family är också utav stort intresse!

ingen som har något spel ni vill bli av med snabbt?

viöö ju helst ha hämtat ett spel innan helgen är slut!!!


fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd
Jag hörde av min köpare att det var ett väldigt hyss hyss ang köpen av dessa 5 LotR Gold, han snackade om att importören var livrädd för att stöta sig med OLE... vet du något om det Cocs?

Whatever, jag är jätte nöjd med mitt spel.

Plåtbiten på mitt spel säger LE 500, vilket betyder att vår kära vän Gary när som helst producerar detta spel i 500 kopior!

När det kommer till generös, så är jag från Småland och riktigt jäkla snål,
så jag skulle aldrig bunkra spel som går ur Garanti tiden och åka på skiten själv! :-)

once again, vet inte vem du är och vill nog inte veta vem du är... ockrare eller inte

Vänliga hälsningar

/M


edit:
ursäkta Kerkkinen för lite tråd smuts
« Senast ändrad: november 16, 2012, 02:57:47 av fitzroy »
Matchstick Pinball


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
fitzroy

Till synes utan anledning har du ett ont öga mot mig trots att vi aldrig träffats eller talats vid. Du retar upp dig på sådant du inte har att göra med och senare skriver du att du skiter i vilket. Du vänder kappan efter vinden allteftersom jag svarar dig och hittar på nya argument för att försätta mig i negativ dager ? vad vinner du på detta ? varför?

Jag talar om för dig att det gjordes inte 500 st. LotR Gold LE, utan 250 st. och genast skriver du ett nytt argument som du inte ens verkar ha någon som helst koll på. STERN kommer inte att göra ytterligare LotR Gold LE eftersom dom bygger på gammal White Star teknologi som idag är för ålderdomlig och dyr att tillverka och dessutom förbjuden att sälja i Europa.

Vad är det för svammel du skriver om att det skulle varit hyss hyss och vilken importör syftar du på? Det kan i varje fall inte vara mig du menar, för jag har en synnerligen god kontakt med P4P och Ole och jag diskuterade köpet av LotR Gold LE med honom mkt ingående, men han kunde inte sälja dessa till mig p.g.a. RoHS. Det var aldrig ngt myglande med detta, utan det diskuterades öppet på SFS.

kerkkinen
Beklagar dessa skrivelser i din köptråd, men jag vill bemöta sådant här skitsnack och det går tyvärr ut över dig.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Tags: