Frispel

sedan 2001

BYTES: JK-kab och PC mot EM

realpingo

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
  • Stad: Falun
Kollar av läget lite för att se om nån är intresserad.

Jag har JK-kab med 19"-monitor, Jamma, fyra-knappars. Fräscht kabinett och bra monitor.

DOCK är chassi-kortet till monitorn knäppt! Jag får inte sync. Det beror troligen på att nån av kondingarna är trasig. Har försökt löst problemet, men börjar tröttna, därav denna annons. :-/

Ingår i bytet gör isåfall också en PC-burk med 250Gb HD, 2Gb RAM, AMD-processor (glömt vilken, det är en hyfsat fräsch 64-bitars), bra moderkort och en sjysst låda med 350W-trafo.

PLUS detta ingår en J-PAC och ett ARCADE-VGA-grafikkort! Värdet på bara detta ihop är minst tusenlappen.

Jag vill byta mot ett hyfsat EM-flipper som du kör till mig i Dalarna. Jag är inte bra på att bära, men om du har en snubbe till med så klarar vi det nog. :-) Ett Solid state är okay det med.

Alla kablar etc medföljer såklart. Även ett billigt tangetbord   mus.

Frågor, släng i tråden. Har installerat ca 40-50 spel, mame och Hyperspin, så får du syncen att funka så har du en riktigt riktigt bra låda. Ser INTE fram emot att bli av med den, men börjar tappa sugen på att den inte går igång, och flipper lockar mer just nu.

(Samma annons som Arkadtorget.)
« Senast ändrad: augusti 15, 2012, 19:13:26 av realpingo »


Tags: