Frispel

sedan 2001

K: TAF, T2, WH2O, WCS

ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Ønsker å kjøpe disse fire spillene.

Spillene skal være i stand lik ramplyft/nyshoppet med nye gummi og samlige pærer skiftet. Flippere rebuilt. Ingen feilmeldinger, alt skal fungere.
Kabinett og playfield hele og uten for mye skader.

Prisene nedenfor apsepteres uten diskusjon, for rett spill kan det betales mer innenfor rimelige grenser.

Spillene kjøpes til min arbeidsplass, og jeg må dermed dokumentere kjøpene med riktige kostnader. Dersom spillene leveres i Norge så kan jeg betale angitt pris i NOK eller SEK, Dersom spillene må kjøpes/hentes i Sverige så må de enten selges uten svensk mva, eller så må man godta at prisen blir lavere. Jeg er nødt til å imortere spillene "korrekt" og betale norsk mva.

Prisforslag:

Forklaring:
Tittel:NOK(SEK/SEK eks mva)

Addams Family The: 20000(23500/19000)
Terminator 2 Judgment Day: 9000(10500/8500)
White Water: 11000(13000/10500)
World Cup Soccer: 8000(9500/7500)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Svenska privatpersoner kan inte dra moms vid försäljning - inte heller företag om det är begagnade saker - såvida de inte har detta som verksamhet.

Men måste du momsa begagnade spel vid införsel till Norge?


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Vi har en verdigrense på 6000NOK, hvis man tar inn varer av høyere verdi enn dette så skal det fortolles, og det skal betales moms av hele beløpet.

Nå er det ikke det helt store problemet å dra spill over gensen likevel, så muligheten for bra pris er der dersom noen vil levere i Norge.

Jeg har tatt TZ "svenskmomsfritt" fra Sverige for maaange år siden, og det var en bedrift som videresolgte varepartier og slikt. Så det er nok mulig for de fleste foretag..

Som nevnt så er uansett ikke prisene jeg har satt, endelige. Markedet bestemmer :)
« Senast ändrad: april 21, 2012, 22:34:44 av ARE »


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
..
« Senast ändrad: maj 04, 2012, 12:16:24 av ARE »


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Ingen? Snart workshop, ta med et spill over så blir det prisene i midten :)

Tar uansett imot de tilbud som finnes. Er spillet bra stand så er det muligheter for handel.


Tags: