Frispel

sedan 2001

Jänkedelar säljes

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Denna annons ligger även i bytes, men då jag även kan tänka mig att sälja delarna så finns annonsen även under säljes-rubriken. Intressanta delar kan jag fota och maila bilder på.
Maila gärna ev. frågor om delarna.

Div delar säljs.
Jag har skrotat ner en Chevelle hgv '75 och en Kingswood hgv '71 som det finns en del delar från.

Till Chevrolet Kingswood Estate/Kingswood/Townsman/brookwood 1971 (vissa delar passar även andra årsmodeller och märken inom GM).
* Motorhuv, innerskärmar, höger framskärm, baklucka, olika frontplåtar, hissmekanism för baklucka, hissmekanism för bakruta, stötfångare fram samt bak.
* Inredningsdelar, instrumentbräda, AC värmepaket med reglage (endast den inre delen) framsoffa (behöver kläs om).
* En fin vindruta (end anv kort tid), bakruta, hgv-rutor, dörrutor bak och fram (framdörrars rutor dock rejält repiga p g a slitage).
* Frisk ram (chassie) till GM fullsize hgv 1971-1972 med regpapper och skyltar, framvagn, bakaxel (positraction), tom (och tyvärr rostig) kaross.
* Baklampor, elstam samt div andra delar.

Chevrolet Chevelle Malibu hgv 1975.
* Baklucka med elbakruta, frisk hjulhuskant framskärm.
* Instrument klockam hastmät. m.m.
* baklampor inkl skyltbelysning och elkablage.
* div övriga delar.

tomt Chevy 350 block nyborrat (med reparerad frysskada), till den ingår ingår en skuren 350 TBI-motor som motordelsdonator.

Chevrolet Caprice 1966 4dht, kromlister till dörrklädsel. 400:-

Dodge bakluckslist, tror att det är till Dart '66. 400:-

Plymouth Valiant baklampor 60-tal (kan ordna foto för årsmodellsindentifiering) 400:-


Sen har jag lite nosdelar:

Bakljusinsats till Ford Fairlane '66  P.700:-

Gummilist till Bakljusinsats Ford Fairlane '66  P.300:-

Bakljus helrött till Caprice hgv '80-90 (blinkers med gul glödlampa i backljuset) P.700:-

Kromramar för sidopositionsljus Camaro '69 P. 300:- för båda.
« Senast ändrad: augusti 05, 2012, 20:12:03 av Bally »
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Tags: