Frispel

sedan 2001

100 + spel säljes i Italien?

gäst · 12 · 3624

tjohejsan

  • Gäst
Är det nån mer än jag som sett denna annons.

http://it108676727.trustpass.alibaba.com/product/127496701-0/100_PINBALL_MACHINES_FOR_SALE_BALLY_WILLIAMS_CACTUS_MEDIEVAL_MONSTER_ECT_.html

Påstås sälja flertalet spel.
Man måste köpa minst 10 spel eller för minst 10000 € skickas via container för 10000€ till europa.

Jag skickade ett mail till dom.
De skickade en lista med spel och pris men listan kom inte med i mailet, så det ska skicka den igen.

Känns väldigt skumt det hela tycker jag.


beekey

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 162
    • Visa profil
  • Stad: Umeå
"buy-in-italy" har kommenterats förut på forumet och jag vet att flera här handlar av dem. Inte billigt för att vara Italien, men sortimentet är ju riktigt bra. Storbeställningar som gäller dock.


tjohejsan

  • Gäst
Fick precis listan. Skulle säga att priserna är som här. Finns några renoverings objekt med.
Står lite fakta om varje spel.
Finns bally williams, sega, stern och gotlieb.


frekla

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 434
    • Visa profil
  • Stad: SÄVSJÖ
Jag har handlat ganska mycket där, men inte senaste året. Tycker hans priser har skenat iväg och det är inte mycket att tjäna på att köpa där ifrån längre.


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Är priserna i samma härad som i Sverige, finns det ingen absolut ingen, anledning att köpa obesett från Italien.
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


tjohejsan

  • Gäst
man vill ju gärna spela, titta och känna på det man köper.


syntax81

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 19
    • Visa profil
  • Stad: Falköping
Vart hittar man billiga spel från Italien?
Forum? Säljsidor?


frekla

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 434
    • Visa profil
  • Stad: SÄVSJÖ
Du hittar inga billiga där längre. Mest inrökt sönderspelat junk.


tjohejsan

  • Gäst
Är inte spelen som kommer ut på blocket så himla dyra. Känns som överlag de flesta ligger ganska högt över vad det är värt?



Bifrost

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 362
    • Visa profil
  • Stad: Klippan
priserna har ju skenat på sistone men det finns ju folk som vill lägga dom summorna på ett gammalt flipper så då hamnar ju summorna där... Bara se till sig själv ska jag sälja vill jag ju ha max ut av det för att köpa ett annat. tråkigt JA men så ser det ut!


tjohejsan

  • Gäst
Det är ju det när folk säljer vill de ha ut mer än vad de köpte spelen för även om de så bara har ägt det några månader.


Tags: