Frispel

sedan 2001

HALLOWEEN CLASSIC & MODERN 2015

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Både ja och nej. Det visade sig att Mats har rapporterat, men att jag fick bekräftelsemailen - vilka jag förstås har godkänt per omgående. Tyvärr visade det sig att rapporten för Modern - trots korrekt rubrik i mailet - hamnade under Borås Månadstävling 1510. Har påpekat detta för Josh och hoppas på snabb korrigering.


LOP

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1444
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Det var jag som rapporterade. Men brukar man inte kunna korrigera namnen om de är felstavade eller har fel id? Inte helt hundra på att jag fick till allt, men får väl kolla sen när det dyker upp på sidan


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

matsholmquist

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 968
    • Visa profil
  • Stad: lindome
Hej allihopa

Efter att ha varit kanonförkyld sedan tävlingen, är jag åter på banan.

Först och främst var det jätteroligt att så många ville delta. Och sedan var det också jätteroligt att Ni verkar ha haft trevligt, trots att det ju blev i senaste laget...

Nu har vi redan börjat planera inför Super Classic. Speldagarna kommer att bli 8-9 januari med tre pass á 24 deltagare. Förmodligen kommer inbjudan att läggas ut i samband med SM. Innan vi lägger ut inbjudan, måste vi dock stämma av IFPA:s nya regler.

Bifrost undrade om det var lokal-TV, som var på plats och filmade men det var det inte utan de här killarna jobbar med att designa/konstruera utställningar för muséer runt om i landet.
Bakgrunden är att jag vill försöka få till stånd en riktigt stor och seriös utställning, som belyser flippandets historia i Sverige - alltifrån tiden när flippande var "något som katten släpat hem" till våra dagars seriösa tävlingar - och denna idé har dessa killar hakat på. Men för att kunna presentera/sälja in idén ansåg de sig tvungna att ha en liten dokumentär.

Till sist många tack för tacken. De värmer verkligen. I samband med det skulle jag vilja tacka dem -  ingen nämnd och ingen glömd - som inte direkt tillhör Möbelgatangänget men som ändå (alla spelar inte ens fllipper!) lägger ner ett jättejobb i samband med våra tävlingar. Det tycker jag är stort!


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
fast det är väl bara Classic som är upplagd. Moderna verkar inte vara reggad, eller?


LOP

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1444
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg

Tags: