Frispel

sedan 2001

Problem med text i annons

dlimi

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
  • Stad: Nälden
Försöker skapa en köpes annons men själva texten i annonsen blir helt tom. Jag försökte också lägga till en kommentar i min egen annons och jag fick dit en mening, sen vart det stop. Provat både med IE och Chrome / Windows 8.


kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
Jag hade ett liknande problem för några veckor sen. Fick bara in en halv mening... Också det i köpes-avdelningen.


matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Samma problem för mig, jag verkar kunna skapa annonsen, men den blir helt tom. vilket resulterat i hittills två tomma inaktiverade annonser.

Nu provade jag igen, utan specialtecken och utan å ä och ö och då fungerade det. Men det blev inte snyggt! :-)
« Senast ändrad: april 11, 2015, 18:22:51 av matsod »


dlimi

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
  • Stad: Nälden
Någon admin behöver se över det här. Kollar dom forumen frekvent eller måste man maila någon av dom?


Bifrost

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 362
    • Visa profil
  • Stad: Klippan
Och alla som har problem med annonseringen bör donera så sidan lever vidare. Annars finns blocket också!


padre054

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 327
    • Visa profil
  • Stad: Karlstad

dlimi

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
  • Stad: Nälden
Tror nog att alla (donator eller ej) har detta problem då det med största sannolikhet är ett webserver/webbapp relaterat problem. Är själv ganska färsk flipperägare och har inte använt siten så där överdrivet mycket, så därav ingen donation från mig ännu. Lär dock bli framöver när man mer frekvent hänger här. Ville mest belysa och felrapportera problemet.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Man behöver absolut inte donera för att göra inlägg eller ha synpunkter!

Forumet har en Admin som har jobbat hårt under alla år och nu vill att någon tar upp stafettpinnen.
Vad jag förstår är det ett helt nytt upplägg på gång, vilket gör att uppdateringar här troligen har låg prio.

Test av nya forumet


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Citera
Vad jag förstår är det ett helt nytt upplägg på gång, vilket gör att uppdateringar här troligen har låg prio.



+1

;-)


kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
Tills det nya är klart kanske man kan tänka sig en sticky i de forumdelar som har problem med å-ä-ö? En sticky som förklarar att man inte ska använda just de bokstäver.
Det är väl alla i 'Marknad'?


Tags: