Frispel

sedan 2001

NBA Fastbreak. Någon som har denna eller vet en närmare butik än denna?

MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Behöver denna kabeln: http://www.pinballspareparts.com.au/parts-by-machine/bally-parts/nba-fastbreak/h-21542.html

Förra ägarna har slitit av kablarna nere vid kontakterna. Verkar som lösningen är en ny kabel.

Min mail för snabbare svar är mrz_nr1 at Hotmail.com

Mycket tacksam om det finns någon sida som inte tar 18$ i frakt som den jag länkar gör. :)
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)



ALF

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2149
    • Visa profil
  • Stad: Läckeby
Kan du få dom att skicka den billigare till min systers adress i Melbourne så flyger jag hem den den 11 januari, så snabba bud och jag kan lägga den i postens gula låda nästa vecka

Maila mig snarast om du är intresserad så får du adressen
« Senast ändrad: januari 05, 2015, 00:08:53 av ALF »
Play a real game, play pinball


kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
Piffa till den du har, det är nog inte så svårt. Å andra sidan så är väl inte 150 pix så dyrt för en specialkabel.


MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
ALF: Tack , men jag kan inte ta emot sådan hjälpsamhet för en sådan här liten grej. =)

Sweetmike: Jo, men det klarar jag tyvärr inte och jag har inte tid att sätta mig in i och lära mig.

Kniven: Nej, det är inte så farligt. Men det är ju många bäckar små när det gäller spelen och jag försöker hitta de billigare ställena för inköp. Den jag har är ganska sönderlött och de där kontakterna som är rosa är nästan inget kvar av. Riktigt illa tilltygad kabel. :)
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Fick svar från Freeplay att han kunde köpa in en. Men blir inte i närmaste veckorna vilket jag kan leva med.
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


Sweetmike

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 252
    • Visa profil
  • Stad: Trollhättan

MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Sweetmike. Ja jag har den kvar. Vissa funktioner fungerar till och med på knappen. Enda som strular är den tråden när man skjuter iväg kulan i början.
Jag kan försöka ta reda på vilken tråd detta är och göra ett sista försök. Så kanske du kan ta en titt på den sen? Var i Trollhättan bor du? Vi kan ju byta mail och mobilnr.
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


Sweetmike

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 252
    • Visa profil
  • Stad: Trollhättan

Tags: