Frispel

sedan 2001

MAD-Amusements

meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
Hejsan jag har försökt beställa lite delar från MAD-Amusements men inte lyckats, någon som vet hur man beställer
jag har försökt läsa hur man ska gå till väga men förstår inget, jag har även mailat han i måndags men inte fått något svar.
man kan inte välja något betals alternativ

Mvh Mårten


ubbla

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 834
    • Visa profil
  • Stad: jönköping
han är inte kundorienterad alls den killen, om du inte måste beställa därifrån välj någon annan. Annars ska dom tydligen ha någon sorts betalning via paypal har jag för mig att jag läst någonstans.


MAT

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
  • Stad: Kungsbacka
Min erfarenhet av Mike på Mad-Aumsements är att han verkligen är "Mad".
Har köpt ett par targets av honom en gång. Det gick bra.

Ett annat tillfälle råkade jag ställa samma fråga om fraktkostnader till Sverige 2ggr dock med 1 år mellanrum mellan frågorna. Han skällde ut mig för att han redan svarat mig och kallade mig oseriös och att jag inte var någon "riktig" kund.

Kommer inte handla av honom någon mer gång och jag lät även han veta om att hans sätt att bemöta kunder endast resulterar i förlorad "business". Tråkigt......


meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
Åfan va tråkigt jag kom nu på att PQ har nog köpt lite av honom jag får nog ringa honom och fråga hur han gör


Håkan

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 70
    • Visa profil
  • Stad: hisings backa
Köpt ett antal gånger. Kanske inte världens snabbaste o smidigaste, men det har funkat varje gång. Förstår inte riktigt vad du menar med att det är svårt att beställa.
Bara att klicka på allt du vill beställa och sedan checka ut och betala med Paypal. Dom flesta sidor funkar ju på liknade sätt.
Bara tuta o köra


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Nja, så lätt kan det inte vara med dumma jänkare. Mike är knepig och håller inte alltid det han lovat. Är det inte tornado, översvämmning, polisavspärrning, elavbrott så är det något annat osannolikt han skyller på. Jag beställde en hyfsat stor laddning som skulle levereras till min container-shipper i USA när jag skulle dit och lasta en container. Allt var förberett i god tid och alla prylar skulle ligga och vänta på mig, men Mike hade inte skickat, trots att jag fått shipping number och allt. När han förstod att jag var i USA och väntade på prylarna fick jag betala en svindyr frakt. Jag var lindrigt sagt arg, men betalade ändå.
Som jag har förstått var han arg på europaköpare av någon anledning, och tog inte mot betalningar via paypal, utan endast banköverföring eller money order. Jag skulle aldrig skicka money order, men banköverföring borde vara ok. Jävla skitstövel är han dock, men blåsa på pengar verkar han inte ha gjort. Han kanske lider svårt av sin borrelia som han av någon anledning säljer kurer mot på sin flippersida.

Angående betalningen så kunde jag betala med paypal första gången. Andra gången ville han ha banköverföring. Det kan vara så att paypal fungerar igen.


fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd
Ytterligare en stackare som blivit blåst av MAD Mike!


http://www.youtube.com/embed/cz5F-ZFOXLU?autoplay=1&rel=0

:-D
« Senast ändrad: december 04, 2014, 16:52:33 av fitzroy »
Matchstick Pinball


ubbla

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 834
    • Visa profil
  • Stad: jönköping
HAHAHAHA& :-) !!!!!
Fan va rätt..
Han måste vara hur sur som helst..
Typ han behöver en specifik del och ingen annan har den förutom MadMike...
« Senast ändrad: december 04, 2014, 17:18:13 av ubbla »


Tags: