Frispel

sedan 2001

Mangans flipperfest 8 november

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Vi som mekade inför SM fick ta del av detta i form av ett celebert besök när MS ramlade ner på väg hem till Alingsås. ;-)


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås

Lamborghini

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 190
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Supertack alla för en trevlig kväll. Tack även till alla som hjälper till så att det blir så kul. Tony DIE mosade över allt motstånd och plockade hem första platsen över Jörgen @MOS.
Enda sura var att någon plockade med sig kassalådan bredvid kylskåpet och drygade ut sin månadspeng:(
Jag hade mina misstankar om några som inte hörde till det genuina flipperfolket men dom nekar naturligtvis.
Hoppas detta inte händer igen.
HA det fint så hoppas jag att jag tar tag i nya flipperfester nästa år.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Skandal.. Jag trodde inte det kunde hända bland flipperspelare. Jag hoppas, som du säger, att det inte var någon "riktig" spelare.

Har du swish eller kontonummer så sätter jag in en slant för att du inte ska behöva lida själv.


cho

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Tack för en fin tävling - även om dina spel är för svåra för mig ;). Fantastisk mat också som vanligt och Silvia-kakan är oslagbar.

Ofattbart fult gjort med kassan - något sådant har jag aldrig hört talas om tidigare. Du får skaffa en extra tjock plånbok med kedja istället för din glasslåda ;). Jag fyller gärna på lite extra på nästa tävling.


LOP

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1443
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag sällar mig till hyllningskören samt publicerar resultaten som för övrigt snart dyker upp på IFPA-sidan

1   Tony Englund
2   Jörgen Thornander
3   Linus Persson
4   David Dahl-Hansson
6   Frédéric Alonzo
6   Magnus Viktorsson
6   Markus Salo
6   Leif Ingelteg
9   Christer Holm
9   Irko Ciekals
11   Bo Hellblom
11   Claes Thorin
13   Niclas Larsson
13   Sebastian Johansson
15   Patrick Larsson
15   Karyn Kiser
17   Johanna Persson


Tags: