Frispel

sedan 2001

Olearys Halmstad

REO

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 219
    • Visa profil
  • Stad: Sköndal
Tjata lite på dom som jobbar där! Då brukar det lösa sig...


RoZioN

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 31
    • Visa profil
  • Stad: Haverdal
Johan, ställ dit några spel o be någon i Halmstadtrakten serva dem? Verkar ju finnas folk både i Lahom/harplinge etc.


Thompa

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
  • Stad: Halmstad

agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Var inom igår och pratade med chefen, Alex. Tydligen en gammal klubbkompis till mig i tennisklubben.

Han sa att han var sugen på att ställa dit ett par flipper men att det krävdes annat tillstånd jämnfört med dom andra förströelsespelen.

Så om ni är där be att få prata med Alex så kan vi nog "tjata" in ett par spel där :-)
Stay cool, Daddy-O


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Var på Olaerys i veckan och fick till min glädje höra av Alex att 2 flipperspel var på ingång. Han skulle fått dom innan nyår och visste inte vilka titlar det rörde sig om. Det skulle tydligen annonseras på fajsbock eller var det heter när dom dyker upp.
Stay cool, Daddy-O


aerobert

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 326
    • Visa profil
  • Stad: gbg
Skit i tillstånden bara och sätt ut dom ändå.
Ifpa ID 63357


johan_r

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1544
    • Visa profil
Skit i tillstånden bara och sätt ut dom ändå.

Nja....då kan dom förlora alkohål tillståndet.... inte så bra idee :)


Henke1985

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 37
    • Visa profil
  • Stad: Halmstad
Ett WHO Dunnit och ett Monster Bash har anlänt till o'learys.  :)


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Härligt! Hur är skicket på dom?
Stay cool, Daddy-O


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Då får jag svara på min fråga själv...

WD hade tokstickig vä-flipper som stannade uppe ibland. Flipprarna var slöa men orkade upp i hissen. Allt funkade på spelet och det var spelbart. Rätt så rejäl lutning av spelplanen åt hö hade dom fått till också, det hade inte Jorian varit så nöjd med.

MB spelade bättre. Allt funkade fint vad jag märkte. Lite slöa flipprar men inget som störde nämnvärt. Dock så var spelet otiltbart vilket gjorde det lite för enkelt att ta GC. Och tro mej jag försökte tilta så gott jag kan :-)

Skoj med ett par utställda spel i stan.
Stay cool, Daddy-O


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Se nu till att rensa GC på Monster Bash innan ni fixar tilten. Annars blir det ju omöjligt att slå HBK  ;)


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Var på olearys igår

MB fortfarande otiltbart varpå nytt GC togs (jag såg inte din tag på listan EZL men HAX hade dåvarande GC). Tyvärr reggade inte vä-loopen när kulan gick hela vägen runt så det fick bli den mycket svårare hö-loopen för att ta vargen.

WD spelade bättre nu. Tyvärr lutade det åt hö varpå det var mycket lätt att hålla 2 kulor på hö flipper och bara dutta upp en i jackpothålet för 80-100 mille hela tiden. Så det blev nog ca 8 miljarder för att sätta nytt GC där.

Stay cool, Daddy-O


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Var på Olearys i helgen.

MB fortfarande otiltbart och GC:t var nu på över miljarden. Pratade med chef Alex som sa att han precis hade lärt sig öppna spelen :-) så han kunde sätta dit uppskjutaren på WD igen. Han nämnde oxå att han jobbade med att få dit ett Star Wars!! och då hoppas jag att det inte är ett episode 1.
Stay cool, Daddy-O


Tags: