Frispel

sedan 2001

Indiana Jones

MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Nu när IJ med sliten spelplan kostar 25-30k, vad kostar då ett IJ med fin spelplan?


Lawner

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 115
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ja du ms om det är likvärdigt i övrigt borde det ju ligga mellan 5- 10 000 över om du frågar mig. Sedan vad marknaden vill ge är ju en annan sak.


fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd
40k alltså...
Kan det komma 10 000 tyska bögar...?
Matchstick Pinball


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
och en tusing extra för riktiga ben.....
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


Lawner

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 115
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Cc nya guldpletterade ben kostar ca 2000 plus frakt från utlandet när jag kollade.

tillgång och efterfrågan styr alla marknader.

Själv gav jag nästan dubbelt så mycket för ett ww jämfört med det som jag sålde för några år sedan. Jag hade sparat ca 10 000 om jag behållt trälådan på högkant i en vrå någonstans.  Historiskt sett är det bättre än att ha pengarna på ett sparkonto.


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Det var mer ett tillägg till MS inlägg - alltså vad priset skulle ligga på på ett oskadat IJ med alla delar korrekta ;)
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


Goodstuff

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Vill verkligen tacka alla för råden och diskussionen här!!

Det är svårt som nybörjar att veta vad som är prisvärt eller inte. Nu verkade det förvisso som om åsikterna gick isär men har lärt mig att det är dyrt att reparera spelplanen och att Lawners IJ verkligen var i väldigt bra skick och att han lagt ner mycket tid på det.

Jakten fortsätter och har idag lagt in en annons här för ett IJ!

PQ: Gick med i eran grupp på Facebook. Såg mycket trevligt ut och lokalen ligger inte så långt ifrån stationen. Är det ok att komma den 7/3 eller hur fungerar det?


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jajamen, det ar bara att dyka upp. Mitt nummer är 0733-264426 om det strular eller att du inte hittar :-)


Tags: