Frispel

sedan 2001

PDI Optical Glass

CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Nja, kontakten med honom tror jag även andra kan odla. Det har funnits några på sfs som vill fixa ett samköp , men det har nog stupat varje gång på det praktiska. (och till viss del det ekonomiska)
Jag har ju fått hem ca 40glas i 250 kg tung träbur per beställning ,så det gäller ha lite plats o kanske inte bo i lägenhet på tredje våning.
Sen e det ju logistiken o distribueringen i Sverige som e lite trixig, det krävs att man som jag levererar ut dem eller att köparna hämtar sina glas.
Att skicka med post eller bussgods går dåligt, samtidigt som köpare i landet knappast vill betala 500 kr extra för transporten ?

Jag skapar en tråd om samköp , ser hur intresset är och vad Roman kan leverera ?
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


Lawner

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 115
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Har du skapat en tråd? eller har man redan missat tåget.
Hur lång leveranstid brukar det vara?
Vad får man betala för glasen?
Vart ska dom hämtas?

Mvh Oskar


spahner

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Helsingborg
Hej allihopa!

Är det någon som har ett sånt här glas till salu? Skall passa Williams Widebody.

Maila mig isåfall på patrik.seeger@telia.com


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Nä , jag har inte dragit igång något nytt samköp ännu - känner inte att jag har rätta drivet för det just nu.

Någon som känner sig manad ? Hör av er till mig så får ni lite tips på vägen och kontaktuppgifter till säljaren.
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


Tags: