Frispel

sedan 2001

Dirty Harry pris?

Peter78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Dirty Harry Williams -95
Vad bör man ge för det på ett ungefär?


Peter78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Sen får ni gärna he feedback om själva spelet med. Har varit sugen ett tag på att köpa ett flippar för hemma bruk. men tycker det år skitsvårt att bestämma sig för vilket =)


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Mellan 12-14 k
Riktigt kul spel å nöta på, för att använda ett här på forumet vedertaget uttryck
« Senast ändrad: september 11, 2013, 00:36:54 av cw »


Peter78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Tack för svaret =) Kom ut ett på blocket idag för 15k men då är det priset hyfsat ok iaf.


d0nutZ

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 736
    • Visa profil
  • Stad: vetlanda

Peter78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Kan det vara värt 15 det som ligger på blocket tror ni?


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Om det är snorfint i kabben. Bra display.
Oskadad translite. Å najs spelplan.
Hobby kostar men i stort kan du räkna med att inte förlora stora stålar på flipper.

Sen är det kul att lägga lite tid på puts stud å lull lull på spel.


Var kritisk när du skall köpa å ärlig å rak när du säljer så kommer du att bygga upp ett kontaktnät som du garanterat kommer ha glädje av


Peter78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Tack för tipsen =) Är nybörjare så har inte så stor koll på vad man ska kolla på. Fick googla på translite för å fatta vad det var ;)

Kan du göra någon bedömning bara genom å kolla på bilderna på blocket så vore jag grymt tacksam =)

Ska åka och kolla på det imorgon.


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Om det är det som ligger på Blocket ifrån Trollhättan.

Ser bra ut i stort. Att säljaren har haft vänligheten att öppna backboxen så att man kan kika in. Det är nice. Brända GI kontakter och MC Gywer lagningar kan jag inte se på bilden. Men det är inga detalj bilder.  Det är inget som höjer priset.  Om det finns.

Är du sugen. Köp. Finns inget värre än å ha varit sugen på ett kul spel å det går en förbi

Åk å känn på det. Lita sedan på din magkänsla

Lycka till


Peter78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 6
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Tack för råden! Betyder mycket för en nybörjare =)


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Det är ju inget kap direkt. 15k för ett Dirty Harry. Det finns ju ett World Cup Soccer till salu i din hemstad för 12k, vilket är ett betydligt bättre pris, och enligt min mening ett betydligt roligare förstaspel. Det där jäkla Dirty Harry har ju en totalt felvinklad vänsterramp som är halvt omöjlig att komma upp för.
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Nu råkar jag gilla Dirty Harry som spel men jag håller ändå med CKR om att ett World Cup Soccer för 12K (såvida det inte är sunkigt) är ett smartare drag. Jag tror att DH mer lockar spelare som hållit på att spela ett tag till skillnad från WCS som inte har samma "tröskel" att komma över innan man uppskattar det.

Mitt personliga tycke och ett antal års tragglande bland 90-talsspelen ger magkänslan att du blir aningens lyckligare av att välja ett fungerande WCS för 12K istf för ett kanske något översprisat DH för 15K.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Köp båda så slipper du tröttna - vilket man gör med bara ett spel hemma.  :-)


KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Man tröttnar med två oxå efter ett något längre tag. Jag borde nog piska upp Sten så han lagar färdigt mitt powerkort till RS som du eventuellt vet var det finns INK?


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Som jag skrev i mitt första inlägg 12-14.
Men är han sugen så va f#n spelar några kronor upp någon roll?!

En gång var jag lycklig över att ha hittat en billig flygbiljett till Bali. Ca 1000 -1500 än vad polarna hade köpt.
Då flög jag Göteborg - Amsterdam - Zürich -Abu Dabi-Bangkok - Singapore -Jakarta-Bali.

Efter det köpte jag inte alltid det billigaste


Tags: