Frispel

sedan 2001

Problem med Gilligans island

matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Var i norrköping står spelet? Jag är i stan om några dagar och råkar det vara nära kanske jag kan ta en titt på problemet. Vet inte säkert om jag hinner, men kanske.
« Senast ändrad: juni 25, 2013, 07:43:57 av matsod »


Lena

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Spelet står ca 4 km från klinga mc Donalds ( E4:an). Söder om Norrköping mot sjön Glan.
Tacksam för all hjälp. Vill spela!
« Senast ändrad: juni 25, 2013, 20:50:04 av Lena »


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Om inte matsod hinner , så kanska jag kan svänga förbi i någorlunda närtid. Jag ska in och lämna ett arkadspel som jag lagat åt en kille i Norrköping. Klinga hittar jag till , där har jag spelat paintball ..


Lena

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Vet ni någon som spelat flipper ikväll???????  YES !!!!!!!

Tack alla som engagerat sig i mitt flipperspel. Jag är jätte tacksam.

Och otroligt tacksam för att "matsod" åkte ut till min lilla stuga och efter bara några minuter fixade spelet. Efter att jag i alla fall halva lördagen gjort ett tappert försök att laga spelet så tog det han bara några minuter. Ska tillägga att han hittade några små fel som jag ska fixa så som byta batterierna och några lampor. Det gör jag gärna, bara jag får spela.
Den som i detalj vill veta vad som var felet snälla fråga "matsod" han visade mig felet men jag kan inte förklara.

Tack för erbjuda "larsson" att du hade kunnat åka ut och hjälpa mig.

Tack igen alla goa, snälla människor som brytt sig.

Ps jag blir kvar som medlem, kan nog inte tillföra nått men jag kanske kan läsa och lära nått.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Grattis och bra jobbat Mattias.

Glöm inte att rapportera kvällens high scores sedan.  ;-)


matsod

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 484
    • Visa profil
  • Stad: Mölndal
Jomenvisst! Jag hade en aning redan innan att det måste ju vara en switch i bolltrågen som inte reggade ordentligt. Så det var bara att böja till tråden litegrann så funkade den fint igen.

Skojigt att kunna hjälpa när man nu befann sig på fel sida landet ;-) och kul att träffa en flipperfrände lite oväntat!