Frispel

sedan 2001

Storpotäten 2013

BUD · 139 · 26752

cho

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Tack BUD för ett superspelsystem även om jag inte lyckades ta vara på mina chanser - bollj-veln är rundare än vanligt ibland. Du hittade min akilleshäl genom att finjustera tiltarna med ett hårstrå. Det räckte med att bara skjuta upp kula på AfM för att det skulle tilta ett tillfälle. Kan också ha berott på att Pekka satte en 45:a i myntlyckan efter bollen innan...

Stort tack till Marcus naturligtvis för att du håller så hög standard på era spel - även om du fått LED-dille ;).

Tack också till alla er trevliga deltagare som gör dessa tävlingar till ett rent nöje!

Och naturligtvis grattis till SIC!
« Senast ändrad: december 15, 2013, 20:50:35 av cho »


KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Medhåll till alla ovanstående ovationer till BUD och MS för era olika insatser i denna seriefinal.

Special fänx to MS för potatisflarn och den goda visskynn, Ardbeg hette den va, den där lite lätt rökiga? Jag ska träna mer på mitt whiskey-pokerfejs tills nästa gång.

Rackarns kul att tävla i bunkern igen, var ju ett bra tag sen för min del.

Tack alla för allt och för att ni är såna goa gubbar och inte minst grattis till SIC för potätvinsten!


VPN

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 27
    • Visa profil
  • Stad: Habo
nu ska du inte skylla på mej för att ha våldat på spelet CHO inte min spelstil, det vart bara en liten räddning tidigare ;)


cho

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Skyllde definitivt inte på dig - du gjorde precis som man ska göra. Mitt eget fel att jag inte var uppmärksam och väntade tills tilt-plumben lugnat ner sitt Ricky Bruch-svingande.


Tags: