Frispel

sedan 2001

Back to the future värde?

suburban

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
  • Stad: Visby
Hej.

Har blivit erbjuden att köpa ett back to the future.
Jag har själv aldrig spelat denna titel. Är det kul, vad kan det vara värt? Vad skulle du bjuda om du blev erbjuden spelet? Vad skall man dubbelkolla att det funkar på just den titeln?
Jag har ännu inte sett eller provat spelet. Men det skall enligt ägaren vara slitageskador på backboxen, skitigt men fungerande.
Jag vet att alla värderar allt olika här i livet men ändå intressant med era åsikter.


cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
suburban: Ett BTTF i bruksskick tingar ett värde på 8000kr plus/minus någon tusenlapp beroende på vem som är  säljare/köpare.
"It's a great day for jousting!"



suburban

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
  • Stad: Visby
Tack för svar! Kul att summan 8" dök upp eftersom jag tänkt att typ sju vore lagom och säljaren i första skedet nämt 10". Borde kunna landa där någonstans.
Men vi får se efter att jag provspelat om det säger "klick"
Någon som har spelat och tycker det är kul?


ALF

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2149
    • Visa profil
  • Stad: Läckeby
Åtta låter väl OK med en tusenlapp i avdrag för att det är skitigt och behöver nya gummin, saknas myntsil,manual och myntlåda så tycker jag personligen också det ger avdrag. Så runt sju kan väl vara intressant.
Play a real game, play pinball


kgoster

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 168
    • Visa profil
  • Stad: uddevalla
jag har haft back to the future

och jag tröttnade rätt fort på det
dels eftersom jag tycker det går "för" fort

lite grejer o skjuta på ,enformigt osv

jag fick 15k f mitt


suburban

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
  • Stad: Visby
Låter som att vi tänker i liknande banor ALF, sen kan man såklart betala mycket mer om det är just den titeln man trånar efter.

Oj det var mycket kgoster, hur var skicket då?


kgoster

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 168
    • Visa profil
  • Stad: uddevalla
jo jag fick bra betalt men han hade ju en delorean i garaget me

visst fanns det slitage på det både på spelplan o kabb  o så 7/10 skick iaf överlag

en sak som e  lite synd e oxå att dom 3 delorean tagetsarna  brukar krånglar o inte vilja gå ner eller upp

sen e ju glaset i backboxen målat  så det e inte som på nyare spel att man bara kan byta translite


Tags: