Frispel

sedan 2001

Ny på forumet - No Fear

vaargen77

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 54
    • Visa profil
  • Stad: Fagerås
Hej hej :)
Jag är helt ny här på forumet, har dock läst till och från i nåt år eller så.
Lite flippernördig, men tyvärr är det sällan jag får tillfälle att spela riktiga flipper då de är sällsynta där jag bor, så det blir mest på datorn eller mobilen jag spelar.
Idag fick jag dock tillfälle att spela på ett No Fear, så jag bjuder på en liten film i slowmotion på detta spel.
Spelet var skapligt slitet, spelplanen verkade lite ojämn då kulan verkade gå småtrögt emellanåt, och flipprarna var lite svaga, särskilt den vänstra som inte ens gick upp i samma vinkel som den högra.
Den var även kortare än den högra och hade en blixt på sig, så kanske tillhör den Fish Tales egentligen?
Dödskallen rörde inte heller på sig som jag har sett på youtubevideos att den ska.
Men det var roligt iallafall eftersom man är så svältfödd på flipperspel här i Värmland :)

Spelet var satt till frispel på 1.600.000.000 och jag lyckades komma in på highscorelistan hela två gånger trots mitt halvusla spel :D

No Fear slowmotion


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma

Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Hej och välkommen hit. Här hos svenskaflippersällskapet registrerar alla medlemmar sig med sitt riktiga namn och kompletta uppgifter.

Vi gör detta för att bibehålla seriositeten och hålla nivån upp på forumet. Ingen är anonym och alla står för vad de säger.

Så du kan maila mig dina uppgifter (samma som skulle anges när man registrerade sig) så för jag in dem i databasen. Annars kommer ditt konto att stängas av.

Hoppas du finner det ok och mailar mig, för vi tar gärna emot nya medlemmar här :-)
« Senast ändrad: februari 17, 2013, 10:23:54 av Sonar »


vaargen77

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 54
    • Visa profil
  • Stad: Fagerås
Sonar, du har mail nu. Ber om ursäkt för krånglet :)

Någon som kan bekräfta att det var en Fish Tale-flipper på detta No Fear jag provade? Syns i videon med lite god vilja att det är en blixt ingjuten i plasten.
Jag har inte spelat det spelet utan bara läst om att det har flipprar som är kortare med en blixt på.


granman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 630
    • Visa profil
    • Umeå PinCade
  • Stad: Umeå
Det finns fler spel där blixtflipprar användes. Dr Who är ett, dom var dessutom gula. Har inte FT vita blixtflipprar?


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Søk etter "shits" i forumet, så kan man lese mye om dette :)


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Nu är du officiellt välkommen hit vaargen77 :-)

Hoppas du trivs här!


SYN7HOR

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Karlstad
Trevligt med fler värmlänningar! Välkommen.


vaargen77

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 54
    • Visa profil
  • Stad: Fagerås
Hursomhelst konstigt val att montera bara en blixtflipper :)


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Japp , två olika flipprar verkar som en dålig lösning ( i all fall annorlunda ..
Det troliga är väl att det satt två blixtar från "början" och att nån operatör bytt ut en trasig och bara tagit den första nya man fått tag i ..


Tags: