Forum > Tävlingar

Problemet som blev löst...

(1/4) > >>

RobbseBoy:
Jag tycker det är FRUKTANSVÄRD dålig stil av NRF att de inte har fixat fram Stellans förstapris än!
Stellan har försökt jaga på dem men inget händer!??

Känns ju inte klokt att vinnaren ska behöva vänta så länge på sitt pris och dessutom ringa och fråga efter det.
Enligt Stellan verkar det som om NRF har varit helt eniga om att sponsra med ett flipper!???

Eller handlar det om att Stellan jobbar på RentEvent!?
Detta borde ju verkligen inte spela någon roll!! :-o

:-(:-(

Kan inte SM-styrelsen ta reda på vad som hänt?

Helena:
Mycket konstigt. Jag pratade med NRF för länge sedan om detta och trodde att spelet var levererat. Jag ska lösa det här snarast.

Linde:
Det är riktigt att priset till Stellan dröjt, vilket är mycket beklagligt.

Anledningen är att det varit problem att få fram utlovat spel och har (givetvis) inget att göra med vart Stellan arbetar.

En detaljerad förklaring och en ursäkt får Stellan personligen imorgon tisdag (18/11).

Stellan är välförtjänt vinnare av årets SM och han ska självklart få utlovat flipperspel (Demolition Man) och inget annat av de som funnits till buds; när ett leveransproblem dök upp, som förorsakat att Stellan tyvärr fått vänta.


     
          EDIT (tisdag 18/11):

Det bör väl för ordningens skull tilläggas att arrangörerna av Flipper-SM (som gjort en utmärkt insats för flipperspelandet!) inte på något sätt är ansvariga för dröjsmålet med flipperleveransen.

Stellan har idag (tisdag) fått en ursäkt och en garanti om hans flipper inom kort är på plats. Tack till RobbseBoy som tog upp ett högst berättigat ämne.  
         

Dr Flipper:
VAR ÄR MITT FLIPPER???:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
/Dr Flipper

Sonar:
Inget flipper än ?? Jävligt trist!!! Inom kort verkar betyda minst två månader iaf :-o

Hoppas du får det snart !!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion