Frispel

sedan 2001

Gorillan på Congot snurrar ju knappt! #&"#!!%

Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna

ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita
Har tyvärr bara en färdig nu och det är rätt fullbokat denna vecka o helg...  Och jag tror att mrz999 är sugen, men kan skicka den till purre om mrz999 inte vill ha den just nu.

Har börjat fundera lite på ersättning för tillverkandet oxo, hur låter 100:- plus frakt, så täcker det mtrl och mitt kaffemissbruk vid fräsen ?


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
MRZ999 är mer i behov av de andra delarna för att få sin gorilla att banka kulor igen, därför är Purre en bättre testpilot.

100 kr låter billigt. :-)


MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Jag är redo att testa den nya delen. :) Yep, 100kr är billigt tycker jag me.
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita
Nu har MRZ999 testat den nya delen och den verkar fungera klanderfritt, dock är jag på kurs i Mölndal av alla ställen denna vecka och kommer inte vara hemom förrens till helgen igen så det blir inget producerat denna vecka...


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Vi överlever nog ett litet tag till - dessutom funkar min Grey fint för tillfället. :-)

Hur många tänkte du fixa till?


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita
Ink : Jag har köpt hem laserskurna 'plattor' för 10 st satser iallafall så målet är att kunna hjälpa lika många spel till bättre funktion. Blir efterfrågan större får jag beställa fler och köpa en cncsvarv ;)


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Min är lagd på lagerhyllan och ser superfin ut! Maila kontonummer så skickar jag över en slant (plus portokostnader).

MRZ999 undrar också om man kan tillverka de andra delarna som är slitna på hans spel.

Och om du kan göra fler kan du säkert sälja till butikerna runt om i världen.


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita
Ink : Låter bra att du är nöjd... Jag hade tyvärr inte rätt verktyg för låsbrickespåret men det blev nog rätt ok endå.
MRZ999 har pratat med mig om den delen som var paj hos honom och han får skicka någon form av ritning då jag inte har ett sånt spel själv.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Jag avaktar lite på INKs svar ang att själv försöka fixa en ritning eller skicka iväg hela delen. Dock vet jag inte om min del är orginal då den varit lagad. Mycket slipmärken och så på den.

Första delen som du gjorde ger jag tummen upp på. Finns ju en del folk på utlänska forum som har samma problem så du skulle ju kunna sälja till dem också. : )
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

MRZ999

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 377
    • Visa profil
  • Stad: Älvängen
Tack Inken =)
Ägare till No Fear, World Cup, NBA Fastbreak. Kommer gärna i kontakt med flipperkunniga i Trollhättan. :)


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita

Tags: