Frispel

sedan 2001

Opo'12 - hvis Du kunne velge

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag tycker att det finns tävlingar, vår, sommar och höst. Det är väl bara typ December-januari som det inte brukar vara så mycket tävlingar.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Vi har ingen problemer med nok varme om vinteren, men vi har alltid sagt at det nok blir en hyggeligere opplevelse når det er varmt ute og fint vær.

Men det er vel kanskje lite sannsynlig at vi kan vente oss særlig mye besøk dersom det er arrangementer "alle anrde helger" før og etter. Å arrangere i sommerferieperioden tror jeg også kan medføre lavt besøk.

Høres ut som det kan være en god ide å finne en roligere periode, feks desember/januar. Av disse er nok kanskje januar mest aktuell, da tiden før jul gjerne er litt travel?


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Hvor kan man finne en oversikt over alle eventene som dere som bruker SFS, pleier delta på? Mye ligger ikke engang i ifpa - kalenderen, ei heller i sfs sin kalender. Da er det ikke så lett å planlegge...

PAL laget tidligere en kalender:
Scandinavian Pinball Tournaments calendar

Har fylt litt inn i denne ut fra hva jeg klarte å finne i forum (også ungarn/sveits), kanskje en ide å fylle den opp?

Hva sies om feks 10. november?

Andre forslag? Syntes det er greit om det er 3-4 uker minimum avstand til andre events som sfs'ere pleier delta på.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
3-4 veckors marginal kan bli svårt. :-)

Och du vet väl att jämna veckor är flipperhelger! :-P


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
ink, joda jeg kjenner godt til at vi har mismatch på flipperhelger :P Dessverre også medvirkende til at dine events ofte blir vanskelige å delta på :(

Men kom igjen nå, forslag til konkrete datoer hvor folk tar seg tid til å komme, i stedet for å tenke at de tar seg tid til et annet event rett før eller etter :)

Og - hva mangler i kalenderen? 3-4 uker går fint ut fra hva som står i den nå ;)
« Senast ändrad: juli 09, 2012, 18:12:28 av ARE »


WIZ

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 368
    • Visa profil
  • Stad: Köbenhavn
Hep Crazy Swedes!

Hvorfor ikke bare bruge IFPAs calender?

Så ved man, der er 100% styr på det. WPPR points garanteed - og man kan også straks se om det ramler med andre internationale events.

One world. One love. One calendar!

Og IFPA Josh er faktisk rimelig  ferm til at opdatere.

No more thread hijack - back to OPO!


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
WIZ: helt enig! Kalenderen som jeg lenker til var mer et verktøy for å skape oversikt for meg selv nå, siden det pr dd dessverre ikke er komplett kalender på IFPA :)

Men INK: BPO er oddetallshelg? Passer jo bra for min del


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Japp, passa på att anmäla dig!

Jag ville inte ha BPO veckan efter EM så det fick bli en barnhelg (fast jag byter bort just den helgen - bra med en sansad ex-fru).


Tags: