Frispel

sedan 2001

Halmstads spelställe

agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Klart det är P Q. NBA bra och även taf. Försök att peta ner IFK som GC på NBA.
Stay cool, Daddy-O


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Hur gick det P Q ?

Gick flipprandet eller festandet bäst?
Stay cool, Daddy-O


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma

agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Idag har jag och Thomas Jennerklint servat spelen på Japans minigolf. Bytt flippermekanik på 3 av 4 spel, satt nya flippergummi och slingshotgummi på alla spel. All GI-belysning funkar (för tillfället iaf) och spelplanerna är snabbrengjorda.

Tyvärr är vä-flippern på T3 ibland lite svag. Kanske är något med bladswitchen vid flipperknappen... Ny flippermekanik hjälpte dock så att spelet nu är helt klart spelbart.

Dålig display på T3, särskilt på video-modet av någon anledning.

Så åk nu till Japan för att spela flipper allihopa !!!  :-)

TAF, HRC och NBAfb finns oxå, ett av spelen ska kanske bytas ut under säsongen. HRC har fortfarande en target i pokerbanken som inte finns.
Stay cool, Daddy-O


Thompa

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
  • Stad: Halmstad
Japan minigolf är bra mycket bättre än det var. Displayerna på T3 och Taf är inte så bra men ok iaf. Det som var mest nödvändigt är rengöring med novus 2 i detta faller vilker gav bra resultat :) Flippermekaniken gjorde underverk kom och testa :)


tomas

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 319
    • Visa profil
Tackar för ett välbehövligt initiativ. Lite synd att jag han läsa detta innan jag besökte japan, hade blivit en stor chock att upptäcka att spelen är spelbara i år.


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Var och spelade NBA fb för ett par dagar sedan. Det spelade grymt skönt och nytt GC blev 343 poäng :-) Fick lämna mina sista 5 krediter till ett par kids i spelhallen.

HAX hade nästan alla highscoren på NBA innan jag kom. Någon här med den taggen eller någon som vet vem det är?
Stay cool, Daddy-O


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Nu har sedan någon vecka även MM nya slitdelar till flipprarna. Den värsta smutsen borttagen. Katapulten är lite klen, men returen från vä-ramp är snäll.
Stay cool, Daddy-O


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Då var första besöket för året på Japans spelhall avklarat.

TAF var som innan rätt slött men ändå lättspelat. Kickern som skjuter upp kulan från skill-shot-hålet funkade inte men då var spelet så smart att handen kom och plockade uppkulan varje gång den hamnade där för switchen funkade. Blev GC på ca 400 mille där då det var rätt svårtiltat. Fortfarande dålig DMD. Och inget ljud alls var det i TAF heller.

MM var mycket mer lättiltat men flipprarna var fortfarande OK efter senaste bytet av mekarna. Katapulten fortfarande slö och orkade inte runt i rampen utan den kom ner från vä-rampen.

NBAFB och T3 är kvar men dom får vänta tills nästa besök.
Stay cool, Daddy-O


Tags: