Frispel

sedan 2001

Pnball pal

SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå
link

Har nån nån erfarenhet av dem?
Har beställt och betalt 25 feb men har ännu inte fått nånting annat än orderbekräftelsen.
Har även mejlat dom men inte fått svar.
Brukar dom slarva eller ta tid på sig?


JMX

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 383
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Jag tror han som har pinballpal fick en stroke i mitten av februari.

Kolla rgp.


kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
Jag har beställt därifrån en gång. Ett stencilkit men han klagade på att adressen i Usa som jag ville skicka till inte funka ihop med hans val av leverantör av paket. Han skulle skicka till en bilfirma i NJ men han påstod att de bara skickade till residential adresses... Efter att tänkt över detta någon/några veckor försökte jag få honom att skicka direkt till Sverige, jag betalar extrafrakten. Fick aldrig något svar från honom. Försökte maila flera gånger men fick aldrig svar. Detta var mellan 1,5-2 år sen tror jag.
Synd han verkar seriös med bra grejer. Men om jag tvingas att handla av honom någon mer gång (om han lever?) skall jag definitivt reda ut allt innan.


SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå
Ojdå, Ja en stroke är ju inget som går att förutse..
Det var inte så stora pengar heller så jag får nog anse dom förbrukade om det är som Kniven påstår. Kommer det ett paket i framtiden tar jag det som bonus.


SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå
Fick nu en återbetalning från Pinball Pal insatt på kontot så nåt är det ju som inte står rätt till.

Gick dessutom plus några kr pga olika växlingskurser.


Tags: