Frispel

sedan 2001

AC/DC LE & Premium fraktinfo

küngen

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 145
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Förhoppningsvis står det ett BIB på Henriksberg fom imorgon.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd

fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd
Stefanlord:
har du möjlighet att plocka upp mitt BIB när du drar till GBG?
Jag betalar givetvis och hämtar hos INK?
Matchstick Pinball


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Den tracking skiten med båtarna fattar jag ingenting av :-) Men det gör ju ingenting när Geodis har koll och ETA datum stämmer.

Hoppas värkligen alla blir nöjda med sina spel och tackar för tålamod från alla. Nu ska jag bara ha 14 av de kartongerna upp hit till mig så är vi alla boende i lyckliga gatan :-)
« Senast ändrad: april 26, 2012, 03:32:33 av Ole »


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
En liten update angående mjukvara:

Hi Lyman
Just a quick question...are you still working on the updated code for ACDC?

Yes I am
I am off on another project here, but I manage a few hours a day on AC/DC. It's a non-game project. That is somewhat involved.
No way is AC/DC done!
That's from me
I will continue to work on it
Until I am happy with it
I always bite off more than I can chew, but I don't think people want a shallow game

I think most customers enjoy the game already because of the title, but they do like the idea regarding continous playing of the songs even if the ball drains

I have the system work done to restart the songs, but there is game code I need to write to make it work.
So it is about 50% there.


stefanlord

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 782
    • Visa profil
  • Stad: Borås
fitzroy: Det är inga problem.

Har pröjsat momsen nu så förhoppningsvis kan jag hämta spelet på måndag då jag är ledig.

Kan höras av på mailen


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Fitzroy, jag tycker ägare till sina spel själva får avgöra om de vill offentliggöra sina samlingar på SFS. Det behöver inte jag göra.

Men på eftermiddagen idag var jag och en till och hämtade ut  Alingsås ranson av BiB. Jag fick nr 119 och han 120. Samtidigt träffade vi ett glatt göteborgspar som var och hämtade ut sitt spel.

Så nu ikväll har två spel ställt upp och spelats. Med god bärhjälp av LOP.

Jag tycker det verkar vara ett mycket trevligt spel att spela. Dock så bör väl STERN titta över sina kvalitetskontroller. På mitt spel funkade inte FIRE-knappen och spel nr 120 saknar nummerplåten på backboxen. Undra vad det skulle kosta att få fungerande och kompletta spel..
« Senast ändrad: april 27, 2012, 00:10:53 av MS »


fitzroy

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1825
    • Visa profil
  • Stad: Bankeryd
MS: Du har helt rätt i det!

Själv får jag vänta ett par dagar till... :-)
Matchstick Pinball


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
MS! Rapporterat til Stern redan och nummerplåten kommer snarast! Gary skrek "WHAT" när jag ringde honom och talade om detta. Han bjuder nog på en öl på WS :-)


küngen

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 145
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ruskigt snyggt spel, det fullkomligt dödar intresset för alla andra spel som finns runt om kring med sitt häftiga ljus. Riktigt nöjd att man slog till på ett LE.

Spelet står nu utställt på Henriksberg i Göteborg, välkomna!


DDH

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1083
    • Visa profil
  • Stad: Götet
Ljussattningen ar fantastiskt cool! En kompis har sin premium staende pa location intill Scared Stiff, och han papekade att hans LED Scared Stiff ser avstangd ut jamfort med AC/DC.


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Skoj att det lyser snyggt, men är det roligt är spela är den från mig stående frågan?
Med tanke på det ljumma mottagandet av Pro-versionen är man ju rädd att man köpt världens dyraste mp3-spelare/julgran som har färre spår än en gammal Seeburg och till råga på allt låtar med enbart (samma) tre ackord...


ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Har inte lirat det tillräckligt mycket för att kunna uttala mig ännu, väckte inget "måste tillbaka och spela snart igen"-känsla hos mig, men det beror nog mer på mig än på spelet... kul för stunden var det iaf.


Tags: