Frispel

sedan 2001

EPC 2012

Pal · 218 · 23114

d0nutZ

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 736
    • Visa profil
  • Stad: vetlanda
Var inga problem att komma hem Alvar :) ingen som sa något om mitt pass. Inte illa att du hann med ditt flyg.


Alvar

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 211
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Finns det några resultatlistor nånstans? Hittar inga på europinball2012.com i alla fall.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Alvar

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 211
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag tackade dem för tävlingen å allas våra vägnar, och frågade samtidigt om inte resultaten skulle komma upp, och då kom de:

Resultat


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Haha, de har inte så bra koll på sina resultat! Kolla Jörgens semifinalspoäng på AC/DC där han bara spelade 2 kulor och hade över 40 millar... :-)


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Inte så jättehöga poäng på kvalet på en del maskiner, verkar ha varit rätt svårt inställda spel.

Fanns "Captain Nemo på" plats? Var det spelet i så fall något att ha?
http://www.pinballnews.com/news/nemo/index.html


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
CN (?) sög hästpung. Classickänsla och inga sköna skott...

Kvalpoängen brukar inte vara superhöga på tävlingar som denna. Till exempel fick jag min önskestart på Demolition Man med vänster övre flipper in i computer, höger flipper på lock freeze och vänster flipper upp i kranen. Gött tänkte jag och gav upp ett litet "yes!" Något förvånad när kulan inte går upp i kranen, utan återvänder snällt till höger flipper(som jag inte alls var med på) och jag har ingen lock och ingen kran tänd. Hard settings och ingen lock freeze tänd. Återstod bara att börja mata MLT och försöka den vägen. Lite snopet och ingen info alls om det. Svårt att få bra poäng utan den hjälpen.

CV var väldigt elakt och Reidar fick några kulor som bara kastades upp och gick STDM. Jag fick 5 mille på det och brukar ligga på 40 och upp normalt sett.

För mig var det som vanligt nerverna som spökade till det och jag är riktigt dålig när jag bara har ett spel på en maskin som inte alls fungerar som man är van vid. Inte alltid bra att spela in sig på egna maskiner, då de ofta beter sig väldigt olikt tävlingsmaskinerna.


WIZ

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 368
    • Visa profil
  • Stad: Köbenhavn

Tags: