Frispel

sedan 2001

3 olika flipperspel

PeterA

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 31
    • Visa profil
  • Stad: Lycksele
Vilket av dessa spel Millionaire,Hardbody och Congo tycker du är roligast,utmanande?Åsikter,tips mm välkommet.Tyvärr kan jag inte provspela dessa (finns inte mycket i Lycksele):-)


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Congo alla dagar i veckan , det är ju det modernaste av dem.
(Om Du nu inte har en fabless för äldre enklare spel vill säga)

Congo är dock något dyrare än de andra, riktpris för ett normalt Congo torde vara 13-15k.

Titta så plaster , ramper , vulkan etc är helt på Congo (om du bryr dig om sådant , vill säga) det är nämligen nästan helt omöjligt att hitta och köpa några plaster alls till Congo

Kolla på ipdb.org och läs om spelen , sök på youtube för att hitta video , det e det bästa Du kan göra om DU inte kan se dem live.
« Senast ändrad: februari 15, 2012, 12:12:55 av CC »
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Jag hör att du ska handla flipper av Danne.  :-)

Som sagt, Congo är hästlängder framför de andra spelen.

Kika på www.youtube.com och sök på de olika titlarna (ihop med "Pinball") så du ser spelen "in action".


PeterA

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 31
    • Visa profil
  • Stad: Lycksele
Ja det blir nog så.Frågan är bara vilket det blir.Jag har redan ett gammalt Tri Zone från -79 som jag spelar på idag.Det är  kul att och fixa med det, men nu vill jag ha ett modernare spel också, så att man har ett äldre och ett nyare.:-)
Tips på andra spel som är roliga och utmanande i prisklassen mellan 10 och 15000:- även sådana som är till salu :-)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Kolla in de senaste köpestrådarna - det erbjuds en mängd spel där till folk som inte är intresserade.


PeterA

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 31
    • Visa profil
  • Stad: Lycksele
Citera
det erbjuds en mängd spel där till folk som inte är intresserade
Citera


Jaha :-)


Tags: